יום חמישי, 9 בפברואר 2012

הרשמה לאח הגדול

הרשמה לאח הגדול – כי דרוש טוויסט בעלילה

הרשמה לאח הגדול יכולה להתבצע גם באמצע העונה, שכן תמיד נכנסים דיירים נוספים אל תוך הבית. זה קורה בד"כ כעבור חודשיים, ואז היחסים בבית משתנים ללא היכר. הרשמה לאח הגדול נמשכת כל השנה, כי המלהקים מתים למצוא אנשים יוצאי דופן במיוחד, אנשים מעניינים!

הרשמה לאח הגדול בעיצומה

נו, אז מה אתם אומרים על האח הגדול 5? איזה דייר נכנס לכם ללב? קים? אולי קותי? או דווקא תמיר? התוכנית הנצפית ביותר בישראל חזרה לעונה חמישית דרמטית ביותר. לווילה נכנסו שוב דיירים מעניינים, מרתקים וכמובן שנויים במחלוקת. הרשמה לאח הגדול אף פעם לא מאכזבת. גם השנה, האח הגדול הפציץ כבר בהתחלה עם ליהוק מהסרטים: זוג שעזב את החתונה והגיע הישר לבית.

מדובר כמובן על הזוג בטי ודודו קפרא, שבינתיים הספיקו כבר לעזוב את הבית בדרך ל- 15 דקות התהילה שלהם. יחד עם הזוג קפרא היו עוד שתי דמויות צבעוניות,  שהיו מאוד דומיננטיות בבית, זיווה וברי סימון, רקדנית הבטן המפורסמת בעבר שהספיקה בינתיים לחזור בתשובה.

הקונפליקטים בין שתי הדתיות של הבית לשאר הדיירים היו במוקד ההתרחשות של הבית. זיווה ללא ספק הייתה השוליה של ברי, שככל שהימים עברו הפכה לדומיננטית יותר ויותר והיה נדמה כי היא באמת מסוגלת לרוץ עד הסוף. ברי סימון הייתה דמות כריזמטית שללא ספק הוסיפה לבית את האקשן הדרוש.

הרשמה לאח הגדול – צפויות הפתעות בכל עונה

להפתעת כולם, בפרק ההדחה בו הודחה זיווה לקול שמחת הצופים יצאה איתה ביחד גם ברי סימון, וניתן לומר שברגע זה כל הקלפים נטרפו. הרשמה לאח הגדול בנקודה קריטית כזו יכולה לשנות את כל המשחק בתוך הבית.

הרשמה לאח הגדול


הדיירת הדומיננטית, הכריזמטית והכה שנויה במחלוקת החליטה שהיא לא רוצה להישאר בבית לבד ללא חברתה הטובה ופשוט יצאה החוצה לתדהמת כולם. היציאה של ברי גרמה לבית לרעוש ולגעוש והסיבות ברורות.

כל עוד ברי וזיווה היו בבית כל החיצים והכעס הופנו אליהן, וברגע שהן יצאו פתאום התחיל המשחק עבור שאר הדיירים. עבור הפקת האח הגדול 5 יציאת ארבעה מתמודדים בשלב כה מוקדם, ביניהם שני מתמודדים עם פוטנציאל אמיתי להגיע לשלבים המתקדמים ביותר: דודו קפרא וברי סימון הייתה מכה לא קטנה. לא בכדי, ומתוך ניסיון לשנות ולרענן, הוכנס לתוכנית האקס של אביבית שבאותה מהירות שנכנס ככה גם יצא.

לאחר הרשמה לאח הגדול – מה צפוי בהמשך ?

אין ספק שבהמשך האח  אנו צפויים למספר מוקדים בעלילה: מה יהיה עם הקשר בין קותי ומטפלת הפר"ח שלו יאנה, מה יהיה עם אביבית ורגב ולאן יצליח להשתחל ערן? אין ספק שהתוכנית מבטיחה לנו עוד הרבה מאוד שעות מעניינות והתפתחויות בלתי צפויות שישפיעו על כל הדיירים. לקראת הרשמה לאח הגדול 5 , ממש כמו האח הגדול בעונות הקודמות ימשיך לספק לנו הפתעות, שערוריות ובעיקר הרבה  הרבה אקשן וצחוק.

הרשמה לאח הגדול היא קרש הקפיצה שלכם אל עולם הבידור, תמיד אפשר לנסות!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה