יום שבת, 17 בנובמבר 2018

כל מה שצריך לדעת על מוקד שירות


מוקד שירות לקוחות מיוצג בדרך כלל על ידי מחלקה ייעודית בתוך חברות, ארגונים ועסקים. לחילופין, יש מקומות שבהם שירות הלקוחות ניתן על ידי חברה חיצונית בשיטה של מיקור חוץ. בכל מקרה, המאפיינים של הפעלת המוקד עצמו זהים בלי קשר לשיטת העבודה וכדאי להכיר אותם. היכרות עם התכונות של מוקד שירות לקוחות מקצועי מאפשרת לבעלי עסקים להפיק ממנו תועלת רבה ולייצר בעזרתו רווחים חדשים.

קודם כל, חשוב לדעת כי מוקד שירות מקצועי מורכב מעובדים שמכירים היטב את השירות או המוצר שאותם העסק מוכר. העובדים צריכים להכיר את כל הפרטים על המוצר כי הם אלו שמשמשים בתור כרטיס הביקור של העסק. במילים אחרות, כאשר לקוחות יוצרים קשר עם מוקד השירות הם מצפים לקבל מענה מקצועי והאחריות של המעסיק היא לדאוג לעובדים מתאימים. 

מה הקשר בין שירות לקוחות לבין עלייה ברווחים?
בטווח הארוך, הפעלה מקצועית ונכונה של מוקד שירות לקוחות עצמי או בשיטה של מיקור חוץ משתלמת מאוד עבור בעלי עסקים קטנים וגדולים כאחד. בעזרת מוקד השירות ניתן להציע ללקוחות עזרה וסיוע ולצמצם אחוזי נטישה בגלל חוסר שביעות רצון. יתרה על כך, מוקד השירות הוא לעיתים קרובות הגורם הראשון שבו נפגשים לקוחות שמתעניינים במוצר או בשירות. מענה מקיף ומקצועי בשלב הזה מגדיל את הסיכוי להגדיל את מספר הלקוחות ולהרחיב את העסקאות שנעשות באופן יום יומי.

בעלי עסקים מנוסים מבינים היטב את הקשר בין הפעלת מוקד שירות לקוחות לבין עלייה ברווחים ולכן הם מוכנים להשקיע בו. כל מה שנשאר הוא להעביר את התובנה הזו גם לבעלי עסקים קטנים, כי למוקד שירות יש עבורם פוטנציאל גבוה מאוד. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה