יום שבת, 18 ביולי 2020

פינות אוכל נפתחות


פינות אוכל נפתחות לאירועים ואירוח
אחד היתרונות הגדולים ביותר של פינות אוכל נפתחות הוא שניתן להשתמש בהן גם באירועים מיוחדים. בעוד בשגרה משתמשים בפינות אוכל מן הסוג הזה בעיקר לארוחות משפחתיות עם הילדים וההורים, הרי שבמקרים אחרים יש צורך לארח חברים ובני משפחה מהמעגלים הרחוקים יותר. בנסיבות כאלה, הפתרון היחיד שעל הפרק יהיה לפתוח את פינות האוכל כדי לנצל את המקום הפנוי. כאשר פותחים פינות אוכל, משלבים בין היתרונות שלהן כרהיט דקורטיבי לבין הערך המוסף שלהן כרהיט מעשי.
פינות אוכל נפתחות יכולות להתאים גם לאירועים פרטיים שונים. כאן מדובר בעיקר על אירועים פרטיים ובהם ימי הולדת להורים או לילדים, מסיבות אירוסין, ערבי חג וכן הלאה. לשם השוואה, בפינת אוכל רגילה שלא נפתחת אי אפשר להשתמש באירועים מיוחדים כי מספר המקומות בה מוגבל. לעומת זאת, פינות אוכל נפתחות מרכזות את היתרונות השונים ברהיט אחד ולכן מוכיחות את עצמן גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.




שימוש נכון ביתרונות של פינות אוכל נפתחות
פינות אוכל נפתחות בוחרים תוך כדי מחשבה לכמה שנים קדימה. בניגוד לרהיט רגיל שאמור למלא פונקציה מסוימת כאן ועכשיו, הדרך היחידה להשתמש בצורה נכונה ביתרונות של פינת אוכל שגם מסוגלת להיפתח היא לנסות לחשוב מה נצטרך ממנה בעתיד הנראה לעין. ברוב המקרים, נביא בחשבון למשל את קצב ההתרחבות של המשפחה ואף את הגיל של הילדים או ההורים.
כמו כן, שימוש נכון ביתרונות של פינות אוכל נפתחות מחייב למקם אותן במקום המתאים בחלל הפנים של הבית או הדירה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, גם פינות אוכל שנשארות קטנות אי אפשר למקם בלי מחשבה מוקדמת – על אחת כמה וכמה כאלה שמסוגלות להיפתח ולהתרחב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה