יום שישי, 11 בספטמבר 2020

שולחן מטבח

 

סגנונות עיצוב של שולחן מטבח

שולחן מטבח אפשר להשיג כיום כמעט בכל סגנון עיצוב. בראש ובראשונה, סגנון העיצוב הכי נפוץ גם במטבחים בארץ וגם במטבחים ברחבי העולם הוא הכפרי. בסגנון עיצוב כפרי משתמשים בעיקר בחומרי גלם כגון עץ מלא, או לחילופין בתחליפי עץ שנראים כמעט אותו דבר אבל נחשבים הרבה יותר זולים. בנוסף, היתרון של בחירת שולחן מטבח שמעוצב בסגנון כפרי הוא שקל יחסית להתאים אותו לשאר הרהיטים שיש בבית – כמו למשל הכורסאות בסלון או עיצוב הרצפה וחיפוי הקירות בחדרי השינה ובמבואות.

סגנון עיצוב אחר לגמרי שמזוהה עם דגמים שונים של שולחן מטבח הוא המודרני. כאן מוותרים על העץ לטובת חומרי גלם כגון אלומיניום, מתכת, זכוכית ועוד. כמו כן, סגנון עיצוב מודרני מתאפיין בכך שהוא מציב את הפונקציונאליות בראש סדר העדיפויות. ספציפית עם שולחן מטבח, זה אומר שהדגמים בסגנון עיצוב מודרני בדרך כלל יהיו בעלי מפרט שמאפשר להם להיפתח ולהיסגר בקלות וביעילות.



איך בוחרים שולחן מטבח?

אבל בחירה נכונה של שולחן מטבח לא יכולה להישען רק על סוג חומרי הגלם שבהם השתמשו כדי לבנות אותו. אחרי שמחליטים באופן כללי על סגנון עיצוב מבוקש ורצוי, צריך להיכנס אל עובי הקורה ולנסות לברר לגבי מאפיינים של שולחנות מסוימים לעומת שולחנות אחרים. כמו כן, זה גם בדרך כלל השלב שבו פונים אל אנשי מקצוע.

היתרון של התייעצות עם מעצבים הוא שניתן לשמוע מהם על האופן שבו שולחנות למטבח משפיעים על שאר הבית. בניגוד ללקוחות שעבורם הפרספקטיבה מוגבלת רק לתקציב או לניסיון האישי, מעצבי פנים יכולים לבחון את הסוגיה בצורה ניטראלית. אז נכון שהתייעצות עם מעצב פנים עולה כסף, אבל התוצאה שווה את זה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה