יום רביעי, 10 במרץ 2021

מענה אנושי מקצועי

נהוג לחשוב, שבשנת 2021 לשירות מענה אנושי לא תהיה כמעט רלוונטיות. העולם התקדם, הכל נמצא באון ליין, וכמעט לא קיים דבר שלא ניתן למצוא עבורו פתרון במסגרת שימוש באתר אינטרנט. למרות זאת, עבור אנשים רבים, מענה אנושי הינו עדיין רלוונטי, ולגמרי כאן כדי להישאר. בתי עסק וגופים שונים, מציעים ללקוחותיהם את האפשרות לבצע פעולות שונות במסגרת המדיה. אותם בתי עסק וגופים, מתחזקים אתרי אינטרנט ברמה גבוהה המכילים בתוכם מידע רב, תשובות לשאלות נפוצות, הסברים אודות מוצרים ושירותים, אפשרות לשוחח עם נציג בצ'ט, ב- SMS או באמצעות שימוש בתוכנת ה- Whatsapp.

למעשה, כמעט כל שירות לו זקוק לקוח או אזרח העושה שימוש, לצורך הדוגמא, בשירותים הממשלתיים, קיים באתרי האינטרנט השונים. הפתרון הוא מתקדם ומהיר, וניתן לשימוש בכל שעה ביממה, מה שהופך עבור לקוחות רבים את השימוש בו לאטרקטיבי במיוחד. למרות זאת, אנשים רבים מתקשים למצוא בשירות לקוחות באון ליין פתרון של ממש ומחפשים אחר מענה אנושי זמין ומקצועי. חלקם, אינם מסתדרים עם המדיה המתקדמת באופן כללי, ומעדיפים שלא לשוטט באתרי אינטרנט. חלקם, חשים כי מדובר בשירות שאינו אישי ומתקשים למצוא בו פתרונות לסוגיות אישיות.

חלק נוסף מאותם לקוחות אשר מעדיפים שלא לעשות שימוש בשירות לקוחות באון ליין, מעדיפים לקבל שירות מענה אנושי ולדעת שיש אדם של ממש בצד השני, ולא רובוט או אלגוריתם כזה או אחר. ניתן להניח כי רבים מתוך אותם אנשים אשר מעדיפים שלא לעשות שימוש בשירות און ליין, הינם אנשים מבוגרים אשר נחשפו לעולם האינטרנטי בהיותם מבוגרים ומתקשים להסתדר בתוכו. אולם, רבים מאותם אנשים אשר מעדיפים מענה אנושי, הם בסך הכל אנשים צעירים אשר מרגישים בנוח יותר לדבר עם אדם, ולא עם מערכת אוטומטית. 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה