יום שבת, 1 ביוני 2013

הסרת שיער בראשון לציון



מתי הולכים לעבור טיפולי הסרת שיער בראשון לציון?
התחום של טיפולי הסרת שיער הפך פופולארי ביותר בשנים האחרונות. בניגוד לנהוג לחשוב, האנשים שמגיעים אל מכוני הסרת שיער בראשון לציון, הם לא בהכרח אנשים שנראים שעירים במיוחד. כיום, אפשר להגיע למכונים גם כדי לעבור הסרת שיער באזורים נקודתיים, ולא בהכרח בכל הגוף. גברים שמעוניינים להיפטר משיער עודף בחזה ובגב, נשים שמעוניינות להסיר שיער באזור הרגליים - וכן אנשים נוספים, כולם באים לעבור את הטיפול. אך על מה חשוב להקפיד?

התנאים להצלחת הטיפול
ראשית, טיפולי הסרת שיער בראשון לציון מתאימים אך ורק לאנשים שעברו את גיל 14. אם מדובר על תופעת שיעור יתר אצל ילדים, יש ללכת לרופא מתאים שיאבחן את התופעה, שכן הקרנת לייזר או אינפרא אדום עדיין איננה מומלצת בגילאים כה צעירים. נוסף על כך, הטיפולים אינם מתאימים לנשים בהיריון. במידה ויש לכם עור בהיר ושיער בהיר - יהיה עליכם לבחור בשיטות של אפילציה או שעווה, שכן לייזר ואינפרא אדום מתאימים לבעלי עור כהה ו/או שיער כהה, שכן הם מבוססים על זיהוי המלנין.

ומה עם אחוזי ההצלחה?
לעומת זאת, אם אתם עומדים כל התנאים ופונים אל מכוני הסרת שיער בראשון לציון, הרי שאחוזי ההצלחה הם גבוהים במיוחד. כמובן שאם מדובר על טיפולי שעווה, אזי ההצלחה עומדת על 100%. במידה ומדבור על טיפולי אפיליציה של הסרת שיער בראשון לציון, אזי אחוזי ההצלחה הם גבוהים מאד ועומדים על יותר מ95%. טיפולי לייזר ואינפרא אדום עומדים על 90% הצלחה, וגם כאן מדובר על הרוב המכריע.

  
כמה טיפולים נדרשים?
מבחינת כמות הטיפולים של הסרת שיער בראשון לציון, הדבר תלוי בעוצמת הטיפול היחיד. שעווה ואפילציה לדוגמה הם טיפולים חזקים מאד, ומספיק מפגש חד פעמי בשביל שהוא יהיה אפקטיבי. טיפולי הסרת שיער בלייזר גם הם לרוב חד פעמיים, משום עוצמת הקרן. טיפולי אינפרא אדום הם הקלים ביותר מבחינת עוצמת הטיפול (ולכן גם הם נחשבים לנוחים ביותר), ולכן לרוב יש צורך במספר מפגשים בשביל לקבל תוצאות טובות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה