יום שני, 30 ביוני 2014

מקלחונים



מחירי מקלחונים
מקלחונים הם אחד האביזרים השימושיים ביותר בבית ולעיתים בחירה של מקלחון לבית היא הבחירה אשר לוקחת הכי הרבה זמן בעיצוב הכללי שלו. הבחירה מבין המגוון של מקלחונים היא תוצאה של החלל הקיים, העיצוב הרצוי וכמובן שיקולים של מחיר. מחירוני המקלחונים משתנים בהתאם לחברות, הגודל ופרטי העיצוב השונים.
חברות המיצרות מקלחונים
ישנן חברות שונות אשר מייצרות מקלחונים, חלק מהחברות הן ישראליות וחלקן מיובאות לישראל. בחנויות הסניטריה ניתן למצוא את מגוון החברות השונות כשההבדל בין החברות יכול לבוא לידי ביטוי בעיצוב, בחומרים וכמובן גם במחירים השונים. לעיתים ישנה סיבה ממשית להפרשי המחירים בין החברות השונות ולעיתים הפרש המחירים נובע מעיצוב או מקולקציה עדכנית של המקלחונים.




עיצוב לנוחות
ישנו מגוון רחב של מקלחונים כאשר ההבדל בניהם הוא לא רק בחברות אלא גם בעיצוב ובנוחות השימוש בעת רחצה. לאחר שבוחנים את העיצובים השונים הקיימים, מומלץ לבחון מהו המקלחון המתאים ביותר לחלל חדר הרחצה בבית. חלל רחצה קטן יתאים יותר למקלחון פינתי אשר הדלתות שלו נפתחות לצדדים. אם החלל קטן, מומלץ לחשוב גם על מקלחון עגול כיוון שאז הוא יחסוך מקום בחלל החדר. אם אין חשיבות לגודל המקלחון, אפשר להתפרע ולעשות שיקולים של עיצוב וגם פינוק בבחירה מבין העיצובים הקיימים.
איכות
למוצרי סניטריה רבים ובניהם המקלחונים ישנו תו תקן אשר קובע כי המוצר אכן עבר בדיקות מעבדה ונמצא בטוח לשימוש המיועד לו. התקן הוא ברור וניתן לבקש מהחנות לראות את האישור כי הוא עבר את הבדיקות הנדרשות. תו התקן למקלחון הוא אישור האיכות שלו. עוד לפני העיצוב, הגודל והנוחות של המקלחון, חשוב לבדוק שהוא אכן איכותי ועמד במבחנים שונים שמעידים כי הוא אכן ישרת את המשתמשים ללא כל סכנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה