כל עסק נמדד בסופו של דבר באיכות השירות שלו ולכן חשוב להקים צוות מקצועי
ברמה גבוהה שידע לתת מענה לכל דורש בזמן קצר עם התוצאה הטובה ביותר. חברת התקשורת
סמייל טלקום שמה לה כדגל להיות שם תמיד בשביל הלקוח ולכן הוקם מוקד שירות הלקוחות
של 012.
עבודה 24/7
המשימה שמופקדת על מוקד שירות הלקוחות של 012 בכל הארץ היא להיות שם
בשביל הלקוח עשרים וארבע שעות ביממה לאורך כל השנה במטרה לעזור, לייעץ, לתמוך וגם
להציע שירותים נוספים. את המוקד מאיישים אנשים שעברו קורס שיעזור להם לענות ולתת
שירות על הצד הטוב ביותר ולכן זה לא פלא שמדובר באחד המוקדים הטובים ביותר שיש
כיום כשכל הנציגים עוברים הכשרה ופיקוח במהלך העבודה.
עמידה בציפיות הלקוח
כאשר לקוח מחייג אל מוקד שירות הלקוחות של 012 הוא מצפה למענה מהיר
ופתרון או תשובה לסוגיה שבגינה חייג למוקד. במידה ויהיו כשלים בדרך הלקוח ירצה
להתנתק מהשירות וזהו תהליך שאף חברה לא רוצה שיקרה אצלה. לפיכך, מוקדי השירות של
החברה הם בפריסה ארצית מאד נרחבת ומאוישים בהרבה אנשי צוות שמספרם רק עולה משנה
לשנה.
למידע נוסף לחץ כאן - 012 שירות לקוחות
פתרונות בשירות
הפתרונות שמוקד שירות הלקוחות של 012 אמור לתת ללקוח שמחייג יכולים להיות
עבור:
- טיפול בקו טלפון לא זמין
- פיתרון לבעיית אינטרנט איטי או מנותק
- פיתרון לבעיות התחברות לסלולר
- בירור לגביי חיובים שונים בחשבוניות החודשיות
זהו רק חלק קטן מהשירותים של החברה. השירותים ניתנים גם ללקוחות עסקיים
שתקשורת היא חלק מאד חשוב בהתנהלותם היום יומית. במיוחד עבורם הוכשרו נציגים
שאמורים לתת שלל פתרונות תקשורת ואינטרנט שיהיו בסינרגיה מוחלטת לעסק ובעלויות
שיהיו בהתאם. זה לא סוד שהצלחה של כל עסק טמונה דבר ראשון בתקשורת ממנו ואליו.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה