יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

המסלול השנתי החדש



המסלול השנתי החדש מזמין את כל מי שאוהב צילום ורוצה להתמחות בתחום זה כדי לעבוד בו, לעבור לימודים מקיפים בתחום. הלימודים במקום מחולקים לארבעה סמסטרים כשהם משלבים בין לימודים תיאורטיים ללימודים מעשיים ובסופם המעוניינים בכך יכולים להשתלב בשוק העבודה. 




מה לומדים בכל סמסטר
סמסטר ראשון המסלול השנתי החדש מזמין את מי שרוצה ללמוד צילום ליהנות מארבעה סמסטרים מקיפים של לימוד. הסמסטר הראשון מוקדש ללימודי עקרונות הצילום והכרות ציוד הצילום והתוכנות השימושיות בתחום זה.
סמסטר שני – בסמסטר השני לומדים הסטודנטים על עבודת הצילום כולל שימוש במעבדה ותוכנות עיבוד. בסמסטר זה נערכת הכרות עם עקרונות הצילום כמו למשל הקומפוזיציה והאור ונערכת הכרות מעמיקה עם היכולות של האור, הזוויות של הצילום ועוד.
סמסטר שלישי – במסגרת לימודי המסלול השנתי החדש לומדים בסמסטר השלישי על עבודת הסטודיו. בסמסטר זה לומדים על בניית הסטודיו, התאורה בסטודיו, קומפוזיציה, חשיפה לאור ועוד. הלימודים מתבצעים תוך כדי פרויקטים והסטודנטים מצלמים בסטודיו את העבודות שלהם כשהצילומים יכולים להיות בתחום צילום מוצר, מזון, אופנה ועוד.
סמסטר רביעי – הסמסטר הרביעי של הלימודים מתרכז בעיקר בהכנת תיק עבודות שמשמש את הסטודנטים לקבלה לעבודה. תיק העבודות נבנה תוך כדי פרויקטים שאותם נדרשים הסטודנטים להגיש. הפרויקטים כמובן מתבצעים בליווי מלא של המורים ותוך כדי העבודה עליהם הסטודנטים לומדים את רזי הצילום וטכניקות העבודה השונות.

לצאת מהלימודים עם תיק עבודות
תיק העבודות בתחום הצילום הוא מה שמאפשר לבוגרי המסלול השנתי החדש להשתלב בשוק העבודה. במסגרת הלימודים שמים דגש על הכנת תיק עבודות לצד לימודים מקיפים כשהמטרה היא לתת לסטודנטים את הכלים הטובים ביותר שנדרשים למי שרוצה להשתלב בעבודה בתחום הצילום על כל סוגיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה