יום שישי, 28 בספטמבר 2012

הוזלת עלויות תקשורת - יועץ תקשורת



כל עסק, חברה ותאגיד 'חייבים' היום יועץ תקשורת !
עולם התקשורת, הן ברמה הפרטית והן ברמה העסקית, השתנה ללא היכר במהלך השנים האחרונות. בפועל, היום, כאשר אומרים תקשורת, הכוונה כלל אינה רק לטלוויזיה, אלא לאינטרנט, מנועי חיפוש, רשתות חברתיות, בלוגים, פורומים ועוד. במילים אחרות, היום, כל עסק, חברה ותאגיד חשופים מדי יום לדיעות, ביקורת, התרחשויות ועוד – לכן, כל כולם, וזאת ללא שום יוצא מן הכלל 'חייבים' היום יועץ תקשורת אשר יספק להם ערך מוסף חשוב ביותר .

כל מה שצריך לדעת על יועץ תקשורת ועוד הרבה יותר מכך
ובכן, ברמה המילולית, כאשר אומרים יועץ תקשורת, הכוונה הינה לבעל מקצוע אשר שולט בכל רזי, כלי ואמצעי התקשורת השונים. ברמה המעשית, כאשר אומרים יועץ תקשורת, הכוונה הינה לבעל מקצוע אשר מתמחה במתן ייעוץ מקצועי, הוזלת עליות תקשורת מטעם יועץ תקשורת, תקשורתי ועסקי ללקוחות מכל הסוגים, הן פרטיים והן עסקיים כמו עסקים קטנים, חברות, גופים עסקיים, תאגידים ועוד. בנוסף, אם פעם, יועץ תקשורת היה פועל אך ורק מול אמצעי התקשורת – אזי והיום, יועץ זה פועל גם מול הלקוחות שלו עצמם .

קיימים אין ספור יועצי תקשורת, כיצד בוחרים אחד ?
בפועל, הקטגוריה של יועץ תקשורת מכילה בתוכה היצע של כמה מאות, אם לא כמה אלפים של יועצי תקשורת, וזאת בין אם הם פועלים באופן עצמאי ובין אם במסגרת של משרדים אשר מתמחים במתן שירותי ייעוץ תקשורתי. בפועל, יש לבחור יועץ תקשורת בהתאם לגורמים הבאים: רמת ה'חיבור' המקצועי והאישי שלו עם הלקוח / רמת השליטה שלו בכלי ואמצעי התקשורת השונים / היקף הניסיון המקצועי ה'תקשורתי' שלו ועוד .

יועץ תקשורת הינו 'הפנים' של העסק בכלי התקשורת !
בהמשך למה שנאמר לעיל, כי כל עסק, חברה ותאגיד חייבים להיעזר בשירותיו של יועץ תקשורתי - נמשיך ונאמר, כי יועץ זה הינו למעשה ה'פנים' של העסק בכלי התקשורת, זה אשר משמש את מוצא פיהם בעת אירוע כזה או אחר, מספק הודעות לעיתונים, כתבות יחסי ציבור ועוד – לא פלא שהוא כל כך חיוני .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה