יום שבת, 23 בפברואר 2013

מכללה לשוק ההון


היכרות עם העולם המרתק אשר מציע המסחר בשוק ההון מושך צעירים ומבוגרים, עצמאיים ושכירים להתעניין בלימודים במסגרת מכללה לשוק ההון. בכל מכללה כזאת מציעים היום למתעניינים להכיר את תחום שוק ההון, קורס מבוא. קורס מבוא בשוק ההון במסגרת מכללה לשוק ההון מעניק לכל סטודנט את הכלים הראשוניים ואת ההכרות עם מושגי היסוד ויש את אלה אשר טוענים, כי על מנת ללמוד קורס מבוא אין צורך להירשם ללימודים במסגרת מכללה לשוק ההון, מכיוון שניתן ללמוד קורס זה באופן עצמאי ונוח. במאמר זה נתייחס לטענה זו וננסה למצוא תשובה חד משמעית לעניין זה.
 
מה כוללים לימודי מבוא בשוק ההון

קורס מבוא בשוק ההון במסגרת מכללה לשוק ההון יאפשר למשקיע או סוחר עתידי להכיר את סביבת העבודה ואת מושגי היסוד. סוגי אפיקי ההשקעות השונים, סוגים של קרנות נאמנות, תעודות סל ואגרות חוב וסוגי פקודות במסחר ועוד. את הנושאים האלה אכן ניתן ללמוד גם מחוץ למסגרת של מכללה לשוק ההון, אך במכללה הסטודנט יקבל הדגמה מוחשית ביותר, יוכל כמובן לשאול שאלות שונות וגם להשתתף בדיון בצורה מלאה לחלוטין.



איזו תעודה תקבלו בסיום לימודי מבוא במסגרת מכללה לשוק ההון

בסיום לימודים בקורס מבוא, מכללה לשוק ההון תעניק לסטודנט תעודה מקצועית אשר מקנה לו אפשרות להמשיך וללמוד תחומי לימוד נוספים בתחום שוק ההון. במידה ונושאים אלה נלמדים באמצעות ספרים או אתרי האינטרנט השונים, הרי שלא תוכלו לקבל תעודה אשר תוכיח את ההשכלה אשר רחשתם ומידת ההתמקצעות שלכם תיבדק רק באמצעות עמידה במבחנים מעשיים כאלה ואחרים.

אפשרויות תעסוקה בסיום לימודים במסגרת מכללה לשוק ההון

לאחר סיום קורס מבוא, הן במסגרת מכללה לשוק ההון והן בשיטה האוטודידקטית, סביר להניח כי עדיין לא תוכלו לתפוס עמדות מפתח חשובות או להשתלב בחברת השקעות שונות, אבל יחד עם זאת, כן תוכלו ללמוד תחומי עומק שונים ומגוונים בשוק ההון ולהכין את הקרקע המקצועית שלכם בצורה יותר יסודית ללא כל צל ספק.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    שוק ההון ותחום הפיננסים זה תחום מאוד מעניין, אני חושב כל מי שמתעניין בכלכלה צריך לקחת כמה קורסים בתחום זה. זהו תחום מאוד רחב ויש בו הרבה דברים ללמוד.
    אני התחלתי לעשות תואר ראשון בכלכלה וכאשר ראיתי שלא מתאים לי תואר בכלכלה החלטתי ללכת לתחום הפיננסים. עשיתי את הכל על מנת לקבל רשיון יועץ פנסיוני. התחלתי בקורס מקצועית א ואז המשכתי ישר לקורס מקצועית ב. היום אני עובד בתחום הפיננסיים כיועץ פנסיוני ואני מאוד מרוצה מהעבודה שלי. אני חושב להמשיך וללמוד תחומים נוספים אשר יעזרו לי בתפקידי ויפתחו לי דלתות להתקדם.

    השבמחק