יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

סוכך זרועות



סוכך זרועות – פתרון ההצללה המושלם
אם אתם עומדים בפני שיפוץ הבית או הדירה שלכם הרי שמן הסתם יגיע הרגע אשר בו יהיה עליכם לחשוב על פתרונות הצללה יעילים ויפים לחלונות הבית ולמרפסות על מנת לשמור המתחמים שלכם בצורה טובה מפני השמש היוקדת או מפני גשם, ברד ורוחות בימי החורף. האמת היא כי לא משנה אם אתם מתגוררים בדירה בבניין משותף או בבית צמוד קרקע תוכלו למצוא פתרונות הצללה נוחים ואסתטיים ביותר, אשר ללא כל צל של ספק וודאי יוסיפו חן רב לבית שלכם ויהיו פרקטיים מאד לכל הדעות מן הסתם. סוכך זרועות הוא אחד מן המתקנים הללו, ניתן להתקינו מעל כל חלון או מרפסת בקלות ובמהירות רבה, והוא מעניק הצללה מושלמת בדיוק לפי הצרכים שלכם ושל המתחם עצמו.

יתרונות של סוכך זרועות
סוכך זרועות הוא מתקן הצללה מושלם מכיוון שניתן לפתוח ולסגור אותו בהתאם לזווית השמש. הוא לעולם אינו חוסם את החלון כולו, כך שתמיד נכנס אור לחדר ותמיד ניתן להביט החוצה דרך החלון, גם כאשר הסוכך פתוח עד הסוף. סוכך זרועות עשוי מאלומיניום שהיא מתכת עמידה בכל מזג אוויר, היא איננה נשחקת מחום השמש ולא ממי הגשמים. אלומיניום היא מתכת שאינה מחלידה כלל והיא מגיעה בציפוי צבע לפי בחירתכם.
ויש כמובן סוכך זרועות חשמלי
בנוסף לסוככי הזרועות הרגילים, אשר נפתחים ונסגרים ידנית, ניתן להזמין סוכך זרועות חשמלי המופעל באמצעות מנוע ושלט רחוק וגם על ידי מערכת "בית חכם" שמופעלת באמצעות מחשב מרחוק. סוכך חשמלי מגיע גם עם חיישני רוח הגורמים לסגירת הסוכך כאשר הרוח מתחזקת ועלולה לפגוע בו. יש גם סוככי זרועות המגיעים עם חיישני שמש המסוגלים להיסגר ולהיפתח באופן אוטומטי לפי זווית השמש.
כיסוי הסוכך
החלק החשוב של הסוכך הוא כמובן הבד היוצר את ההצללה. יש לוודא כי בד זה עשוי מחומר איכותי כמו בד שמשונית, או דומה לו שניתן בקלות לגלגל אותו פנימה, שהוא עמיד בפני קרני השמש ומי הגשמים, ושניתן לנקות אותו בקלות אחת לכמה זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה