יום שבת, 4 באוגוסט 2018

עו"ד תעבורה


הרכב הפרטי הוא אמצעי התחבורה הנפוץ בישראל ולכן כדאי לכל אחד להכיר את סל התפקידים, תחומי ההתמחות וסוג ההכשרה של עו"ד תעבורה. עורך דין שבקיא בתחום הזה יכול לייצג את הלקוחות מול בתי דין לתעבורה ולסייע להם בהתנהלות מול חברות הביטוח. זהו הגורם האובייקטיבי היחיד שמציב את האינטרסים של הלקוחות בראש סדר העדיפויות, מה גם שיש לו מספיק שנות ניסיון על מנת לייצג את הלקוחות בהתאם לפסקי דין תקדימיים שמשרתים אותם.

מעבר לכך, החשיבות של עו"ד תעבורה באה לידי ביטוי באופן שבו הוא עשוי להשפיע על הפסיקה הסופית. מעורבות של עורך הדין חשובה עבור מי שרוצה לצמצם את הסיכוי לכך שהוא יסבול משלילת רישיון, היא מסייעת לפני עמידה מול ועדה של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים והיא קריטית גם במקרים של עבירות כגון נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול.



למה להשתמש בשירותיו של עו"ד תעבורה?
בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל עורך דין יכול לייצג את הלקוחות בדיני תעבורה. מבחינה משפטית מדובר על תחום רחב שכולל בתוכו את כל כללי התחבורה היבשתית, הוא מתעדכן לעיתים קרובות ויש לו השפעה על מאות אלפי אנשים בארץ ועוד מיליונים ברחבי העולם. כתוצאה מכל האמור לעיל, כדאי להשתמש בשירותיו של עו"ד תעבורה ספציפי ולא להסתפק בעורך דין כללי.

בסופו של דבר, נהגים שמקבלים ייצוג משפטי הולם מגדילים לעצמם את סיכויי ההצלחה בהתמודדות עם חברות ביטוח, בתי משפט, משרד הרישוי ורשויות המדינה. כדאי לכל נהג להחזיק בהישג יד פרטים של עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה ולהתייעץ איתו בכל מקרה של דילמה והתלבטות. זו הדרך הנכונה לקבל הגנה מדיני התעבורה ולנצל אותם באופן מלא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה