יום שני, 27 בינואר 2020

כל מה שצריך לדעת על עורך דין המכון הרפואי


היכרות עם המאפיינים ותחומי ההתמחות של עורך דין המכון הרפואי יכולה לסייע לכל נהג בישראל. הטעות הנפוצה היא לחשוב שצריך להכיר לעומק את תפקידם של עורכי הדין הללו רק אם מקבלים זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים או עומדים בפני שלילה, אך האמת היא שעדיף להתייעץ איתו מראש ולמנוע את עוגמת הנפש. חוץ מזה, היכרות עם תחומי ההתמחות של עורך הדין היא חלק בלתי נפרד מהזכות האזרחית של כל אדם.

קודם כל, כדאי לדעת כי ההתמחות של עורך דין המכון הרפואי כוללת בתוכה ייצוג של הלקוחות. כאשר עורך הדין מעורב בתהליך, יש סיכוי גבוה יותר שהאינטרסים של הנהג ימוצו במלואם גם מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. הדוגמא הכי טובה לזה היא ייצוג לקוחות שהוכרזו כפסולי רישיון בגלל אי התאמה אישיותיות, אבל זה קורה גם במקרים של פסילת רישיון אחרי אירוע רפואי או תאונה.

שנית, עורך דין המכון הרפואי מכיר מקרוב את הנחיות משרד הבריאות ויש לו מספיק ניסיון בהצגת הטענות מול המכון הרפואי. בניגוד לאדם פרטי שאולי מכיר את המקרה, לעורך הדין יש מספיק ניסיון וידע על מנת להשתמש גם בפסקי דין תקדימיים שמשרתים את טענותיו.


מתי מתייעצים עם עורך דין המכון הרפואי?
החדשות הטובות הן שאפשר לערב עורך דין גם תוך כדי ההתנהלות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. אמנם כדאי כאמור לדעת מראש מתי בכלל רלוונטי להתייעץ עם איש מקצוע כזה, אבל בפועל ניתן לחכות עם הפניה אליו עד שמקבלים את הזימון בדואר. חוץ מזה, התנהלות מול המכון הרפואי לבטיחות בדרכים גם ככה נוטה להיות ארוכה ולכן עורך הדין מלווה את הלקוחות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה