יום ראשון, 25 באוקטובר 2020

שירותי מענה טלפוני לעסקים

מענה טלפוני לעסקים כולל שירות שבו לקוחות יוצרים קשר טלפוני ובצד השני יש כוח אדם שמספק עבורם את התשובות. במסגרת שירות כזה, לקוחות קיימים למשל יכולים ליצור קשר עם בעלי עסקים ולהשאיר להם הודעות, לקבל מידע או לברר לגבי פרטים טכניים מסוימים. כמו כן, אותו שירות בדיוק אידיאלי עבור לקוחות חדשים – שעדיין לא מכירים את העסק אך מבקשים ליצור עמו קשר על מנת להתעניין במוצר או בשירות שאותם הם מציעים.

מענה טלפוני לעסקים גם יכול לכלול בתוכו הקצאת מוקד ייעודי. בשירות כזה, בעלי עסקים יכולים לבחור האם להפעיל מוקד באופן מלא או חלקי ואיזה נציגים ייעודיים יעבדו רק עבורם. כאשר העובדים הייעודיים מקבלים רק פניות של בעלי עסקים מסוימים, המצב שנוצר הוא למעשה של מענה טלפוני לעסקים במיקור חוץ.

איך בוחרים שירותי מענה טלפוני לעסקים?

בחירה נכונה של שירותי מענה טלפוני לעסקים מחייבת היכרות עם הצרכים של קהל היעד. כאן, החדשות הטובות הן שבעלי העסקים עצמם מכינים את שיעורי הבית לפני שהם בוחרים את השירות. בזכות שיעורי הבית הללו, בעלי עסקים יודעים טוב יותר מה הם מחפשים וכמובן גם באיזה סוג של שירות להתמקד.

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור שירות של מענה טלפוני לעסקים שעולה בקנה אחד גם עם הצרכים הקיימים וגם עם אלו שעוד יגיעו בעתיד. אם למשל חושבים להתחיל קמפיין שיווקי מסוים, צריך לוודא שכוח האדם שאמור לקבל את הפניות במסגרת הקמת המוקד הטלפוני יהיה בהיקפים מספיק גדולים. לאחר מכן, ניתן גם להיכנס אל עובי הקורה ולהתאים את השירות של מענה טלפוני לעסקים לפעילות עונתית שרלוונטית בתחומים ספציפיים ובענפים מסוימים בלבד.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה