יום חמישי, 18 בפברואר 2021

טיול לפיליפינים

טיול לפיליפינים עשוי להגשים לתייר הממוצע את כל החלומות – מדובר ביעד אקזוטי יפיפייה, מגוון, צבעוני ועם נופים בלתי נתפסים. תיירים רבים בוחרים בפיליפינים כיעד לטיול עליו הם חלמו, ובצדק. גולת הכותרת של הטיול לפיליפינים היא כמובן אלפי האיים הפזורים במדינה – כ- 7000 איים שרק 2000 מתוכם מאוכלסים, מה שמטבע הדברים הופך את האיים לבתוליים להפליא.

האיים היפיפיים, כל אחד מהם והמיוחד לו, מציעים חוף בתולי לצד שוניות ענק המאפשרות הצצה לחיי מים מדהימים,  מגוון אדיר של חיות וצבעוניות אינסופית. אין צורך להיות צוללן על מנת להנות מחיי המים היפיפיים – מספיק להצטייד בשנורקל ומסכה על מנת להיחשף ליופי האדיר. בנוסף לאיים אותם מציע טיול לפיליפינים, במדינה נוכל לטייל בסביבת הרי געש פעילים וגם כאלו שלא, מהם נשקף נוף מדהים. זאת ועוד, המדינה מצוידת בהרים בגודל אדיר, אליהם אפשר לטייל ולצפות בנוף חד פעמי.

בנוסף לאלו, ניתן לתכנן מסלול של טיול לפיליפינים שיכלול כפרים מקומיים בני שבטים שונים וכך להיחשף לתרבות ייחודית ומעניינת. בפיליפינים טרסות אורז מהיפות בעולם, נחלים ענקיים, ג'ונגלים, אגמים ופשוט טבע בלתי נתפס. ניתן לטייל במגוון טרקים או באמצעות רכב ממונע.מנילה, עיר הבירה של פיליפינים, מציעה מגוון אדיר של קניוני ענק בהם תוכלו למצוא את כל מה שתחלמו עליו, שווקים ענקיים, מסעדות המגישות אוכל בינלאומי ומקומי עשיר, מוזיאונים, פארקים ומקומיים מרתקים אשר ידעו לתקשר איתכם באנגלית ולהפוך את הביקור במדינה לנגיש, נוח ונעים עבור התייר הממוצע.

לפיליפינים, ניתן להגיע בטיסה ישירה מישראל או בטיסה עם עצירת ביניים, למשל בהונג קונג. הטיסות יוצאות בתדירות גבוהה יחסית ובאופן כללי המדינה מונגשת לתיירים.לסיכומו של עניין, מדובר ביעד מפעים ומומלץ בחום.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה