יום שבת, 3 במאי 2014

אתר ורוד



סיבות לעין הרע וכיצד להימנע מכך
אתר ורוד הוא אתר ייחודי שבו מרוכזים כל תחומי המיסטיקה במקום אחד. ורוד הוא השם המוביל כיום באינטרנט בתחומים אלה ותוכלו למצוא באתר ורוד את כל המיסטיקנים המובילים בכל תחומי המיסטיקה האפשריים. במאמר זה נתמקד בסיבות לעין הרע ומה יש לעשות כדי להמנע מכך.

מהי עין הרע?
עין הרע היא המצאות במצב ששום דבר לא מצליח ויש לכם סיבה טובה להאמין שמישהו שם עליכם עין הרע כדי להרע לכם. מצב זה יכול להיגרם מכל מיני סיבות, ורבים מייחסים לכך סיבות חיצוניות. אך למעשה ברוב המקרים מדובר בסיבות פנימיות.



הסיבות האפשריות לעין הרע
הסיבות יכולות להיות מאד מגוונות ובראשן כעס גדול שלכם על משהו או מישהו. כלומר, כאשר אתם מסתכלים באחר בעין צרה או רעה אתם עלולים להביא על עצמכם עין הרע. גם כאשר אתם רואים כי האחר מביט בכם בעין צרה עליכם לקבל זאת כמשפט צדק ולא להיסחף יחד עם המביט בכם ולהפוך כמוהו לכעסן או רגזן. מדובר כמובן בענייני כבוד שיש להתגבר עליהם ולא לתת להם לסחוף אתכם למקומות שיביאו עליכם עין הרע.

הימנעות מעין הרע
באתר ורוד תוכלו ללמוד רבות גם על הימנעות מעין הרע לרבות המעשים הבאים שיש לעשות או להימנע מהם: לא לקנא באנשים שיש להם יותר ממה שיש לכם, להרבות צניעות ודרך ארץ, לא לאכול ממי שעינו צרה, להתרחק מאדם שעינו רעה, לכסות את הראש (על פי ספר הזוהר), לעשן סנפיר של דג (על פי רבי נחמן מברסלב), על ידי הימנעות מלהזיק לאחרים וכדומה.
אתרורוד מנחה אתכם בנבכי העין הרע. ורוד הוא המקום שבו תמצאו את כל המיסטיקנים המובילים בתחום זה ובענפי מיסטיקה נוספים.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה