יום חמישי, 29 במאי 2014

עצות לשימוש נכון במוקדי מודיעין אגד



חברת אגד משרתת מאות אלפי נוסעים מדי יום. מי שמעוניין לקבל פרטים על שירותי החברה בזמן אמת יכול ליצור קשר עם מוקדי המודיעין, באמצעות שיחת טלפון או בעזרת אתר האינטרנט של החברה. המטרה העיקרית של מודיעין אגד היא לספק אינפורמציה אמינה ויעילה. יחד עם זאת, דרך המוקד ניתן לבצע שורה ארוכה של פעולות ולא כל הלקוחות יודעים כיצד לנצל את האמצעים העומדים לרשותם על הצד הטוב ביותר.
העצה העיקרית עבור שימוש נכון במוקדי מודיעין אגד היא להגדיר מראש את מטרת השיחה. כך ניתן לחסוך דקות ארוכות של המתנה, להגיע באופן מיידי אל נציג השירות הרלוונטי ולקבל את המידע ללא בעיה. בנוסף, רצוי לבקר באתר האינטרנט של אגד לפני שמחייגים אל המוקד הטלפוני. המוקד זמין במשך 7 ימים בשבוע אולם הוא אינו פעיל בשעות הלילה ובשבתות. המשמעות היא נגישות מוגבלת של מודיעין אגד אל הציבור הרחב וצורך בבדיקת אלטרנטיבות. 

תכנון נסיעה עם מוקד המודיעין
עצה נוספת ולא פחות חשובה עבור שימוש נכון במוקדי מודיעין היא להיעזר בנציגים על מנת לתכנן את הנסיעה. במידה ואינכם מכירים את ההבדלים בין המסלולים, נצלו את השיחה ובדקו על שעות נסיעה, מסלולים חלופיים, החלפות אוטובוסים וכדומה. כך תוכלו להגיע בזמן אל היעד וללא עיכובים מיותרים. במידה והמידע הדרוש לכם אינו דחוף, נסו לחייג אל מוקדי מודיעין אגד בשעות אחר הצהריים. שעות הבוקר הן העמוסות ביותר ובהן קשה להשיג במהירות את נציגי השירות המקצועיים.
שימוש נכון במוקדי מודיעין אגד מבטיח יעילות אופטימאלית של התחבורה הציבורית. מוקדים אלו עומדים לרשות הלקוחות לצרכים רבים וכל מה שצריך לעשות הוא להכיר את היתרונות שלהם. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה