יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

טונרים




טונרים הם חלק בלתי נפרד ממדפסות הלייזר ועם השנים הצורך בהם הולך וגובר. בעוד שבעבר הלא רחוק מעטים השתמשו במדפסות לייזר, היום גם משתמשים ביתיים וגם משתמשים עסקיים בוחרים לעבור למדפסות לייזר שמוזילות באופן משמעותי את עלויות ההדפסה. עם מדפסות לייזר ניתן לבצע הדפסות מהירות מאד באיכות טובה למדיי כאשר מעט מהמדפסות מתאימות להדפסות צבע.

הוזלת עלויות
עלויות ההדפסה הולכות ופוחתות עם השנים ועם בעבר כולם החזיקו מדפסות דיו והשתמשו בראשי דיו מקוריים, היום רבים בוחרים להשתמש במדפסת לייזר ולחסוך את עלויות ההדפסה בשימוש על ידי הדפסה עם טונרים. אמנם לרוב מדפסת הלייזר יקרה יותר ברכישה ממדפסת רגילה (בסכום זעום), אך פער מחירים זה מצטמצם במהרה כבר כשצריכים להחליף בפעם הראשונה את הדיו. בסופו של דבר, אפילו משתמשים ביתיים מגלים כי הדפסה במדפסת לייזר נותנת להם מענה מעולה וזול.

מגבלות ההדפסה
מדפסות הלייזר כפי שאנו רואים אותן עושות שימוש של טונרים עם אבקה שחורה (שלא כמו הדיו, בטונרים יש אבקה ולא נוזל). נכון להיום, הדפסות צבעוניות ביתיות עדיין זולות יותר עם מדפסות דיו, אבל מסתבר שרוב המשפחות עושות שימוש של הדפסה בצבעי שחור בלבד ואינן זקוקות לדיו הצבעוני שגם הוא יקר למדיי. לכן, כאשר עושים בחירה של טונרים מדובר לרוב על הדפסה בשחור על גבי לבן (או דף צבעוני אחר).

במה לבחור
השימוש במדפסות לייזר הולך וגובר ובהתאם גם השימוש בטונרים נהיה גבוה יותר. ישנם סוגים שונים של טונרים כשחלקם מיוצרים על ידי יצרניות המדפסות וחלקם מיוצרים על ידי חברות אחרות שמייצרות מוצרים תואמים באופן מושלם למדפסת. גם כשרוכשים את הטונרים הלא מקוריים עדיין נהנים מאיכות הדפסה גבוהה מאד וכמות הדפסות שזהה למוצר המקורי. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה