יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

חברת ניקיון בתים

כל אחד מאתנו יכול להרגיש שהחיים שלו עמוסים. החיים המודרניים הם חיים עמוסים מאד ובעלי דרישות גבוהות. שעות העבודה הולכות ומתארכות, הסעת הילדים לחוגים ושיעורים פרטיים יכולה לתפוס זמן רב מכל הורה ובנוסף לכל אלה יש כמובן מטלות יום יומיות ובהן ניקיון הבית, קניות של אוכל, בישולים ועוד. בתוך כל העיסוקים יש צורך בעזרה כמו וזו יכולה לבוא דרך חברת ניקיון בתים. רבים משתמשים היום בעזרה חיצונית בכל הנוגע לניקיון הבית והבחירה של רוב האנשים היא להיעזר בשירותים של חברה חיצונית שתשמש כחברת העסקה על כל המשתמע מכך.

בחירת העובדים המתאימים לעבודה
אחד מהתפקידים של חברת הניקיון היא בחירה של העובדים המתאימים לתפקיד. החברה צריכה לבחון את היכולת של העובדים לעבוד ביעילות וביסודיות בניקיון הבית ועליה לבחון שהעובדים שנכנסים למקום האינטימי של כל מי שמזמין את השירות ישמרו על הפרטיות כראוי. החברה מבינה כי ישנה רגישות גבוהה בכל הנוגע להכניס אנשים לבית ופועלת מתוך הניסיון שלה והיכולות שלה לסנן את העובדים הטובים ביותר וגם להתאים לכל אחד את העובד הנכון לו בהתאם להיכרות עם שני הצדדים (העובד ומזמין השירות).



דאגה לתנאים סוציאליים
חברת ניקיון בתים היא חברה מקצועית שפועלת בצורה מסודרת ועל פי חוק והיא אחראית לעובדים על כך המשתמע מכך כולל דאגה לתלוש משכורת מסודר ומתן תנאים סוציאליים.

פיקוח על העבודה בפועל

אחד התפקידים של חברת ניקיון בתים הוא לפקח על העבודה שמתבצעת בפועל. החברה אחראית לשביעות הרצון של בעלי הבתים כשהיא דואגת להחליף את העובד אם יש צורך בכך וכן דואגת לעובד מחליף במקרים בהם העובד הקבוע לא יכול להגיע (למשל במקרה שהעובד חולה) או דואגת לספק יום חלופי כשהמטרה היא לתת פתרון חלופי טוב ביותר לבעלי הבית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה