יום שבת, 5 בדצמבר 2015

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים



אם אתם צריכים להגיע אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים אתם בוודאי מבינים כי למכון יכולה להיות השפעה על החיים שלכם ועל הניידות שלכם. המכון יכול לקבוע אם תוכלו להוציא רישיון נהיגה או לא ואם יש לכם רישיון נהיגה ונדרשתם להגיע אל המכון הוא יוכל לקבוע כי אתם לא תוכלו להשתמש בו עוד. הסיבות להגעה אל המכון יכולות להיות מגוונות מאד אך המשותף לכל הסיבות הוא ההשפעה שיש למכון על מי שמגיע אליו. המכון יכול לקבוע אם מי שמגיע אליו יהיה רשאי לנהוג או לא ולכן יש להתייחס להגעה למקום ברצינות רבה.

כיצד אפשר להתכונן אל מפגש עם המכון
כל מי שנקרא להגיע אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים צריך לבחון מה הוא יכול לעשות כדי לשפר את היכולות שלו להוציא רישיון נהיגה. חשוב לציין כי מי שלא מעוניין להוציא רישיון לא יגיע מלכתחילה אל המכון ולכן רק מי שמתכנן להגיע צריך להתכונן. את ההכנה לא מומלץ לעשות לבד, מומלץ לקרוא מראש מול מה עומדים, מה משמעות הועדה וגם לגשת אל עורך דין המתמחה בה שיעזור להגיע לתוצאות הטובות ביותר.


מה התפקיד של עורך הדין
התפקיד של עורך הדין נחלק לכמה חלקים ובהתאם לצורך של המועמד להגיע אל הועדה. כמובן, לא כל מי שמגיע אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים חייב לפנות אל עורך דין, אך הוא יכול לעזור בכמה מישורים:

  • הכנת המועמד – עורך הדין יכול להכין את מי שעומד להגיע אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ולעזור לו להגיע לתוצאות הטובות ביותר עבורו. 
  • ייצוג בוועדות ערר – מי שמגיע אל ועדות ערר יכול לקבל ייצוג מעורך דין המומחה בתחום. 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה