יום שני, 21 בדצמבר 2015

טיול לצפון איטליה



תכננתם לעצמכם חופשה משפחתית, להתנתק מהכל, מהארץ, מהחברים, מהמשפחה, מהתקשורת? ולצאת אל טיול לצפון איטליה? יופי לכם, הטיול כולל מסע בעיירות קטנות וטעימה מהמצע הגסטרונומי של האזור, במאמר זה נעבור על הערים השונות בצפון איטליה ונראה מה יש להן להציע לכם.

האגמים של צפון איטליה
צפון איטליה מציע לכם אגמים שקטים, ערים יפהפיות, עיירות ציוריות, נופים מלבבים ויין נהדר. אחד מאזורי הנופש שתיירים נוהגים לפקוד אותו – הוא אזור האגמים. לאגו מג'ורה הוא אגן עם חופים שטוחים ומסלולי הליכה מסקרנים, לאגו ד'אורטה הוא אגם קטן ומוקף יערות ולאגו די קומו, בו תמצאו חופים יפהפיים. האגם הגדול והתיירותי ביותר הוא אגם גארדה, וסביבו תוכלו למצוא עיירות נפלאות כמו סירמיונה, ריבה דל גרדה ומאלצ'סינה. באזור אגם גארדה תוכלו למצוא אטרקציות של פארקים ושעשועים לכל המשפחה, מי שהכי נחשב הוא גארדלנד. 



ישנו באזור גם מסלול הליכה לאופניים ונפוצים שם גם טיולי אופניים. בצפון מזרח תמצאו את טירול, הוא מחוז אוסטרי שסופח לאיטליה, ובצפונו הרי הדולומיטים, בהם יש מפלים, יערות, אגמים ועיירות ממש ציוריות כגון: קורטינה ד'מפצו  ומדונה די קמפיליו. תוכלו למצוא טירות עתיקות בעמק אאוסטה כגון: טירת סמט פייר , טירת פניס וטירת סארה, ובצדן תוכלו לחזות בנופים עוצרי נשימה. 

הערים של צפון איטליה
מלבד האתרים והנוף, יש גם ערים ייחודיות בצפון איטליה. בירת האופנה והעיצוב של איטליה הלא היא מילאנו. במילאנו אפשר למצוא את מיטב ומבחר האופנה האירופאית, את המעצבים הכי טובים, את הבוטיקים והסגנונות הכי מובחרים והטרנדים הכי לוהטים, מסעדות מובחרות, מועדונים נחשבים ואתרים מרתקים כמו האופרה הנחשבת לה סקאלה והקתדרלה הגותית. לא נוכל לפסוח על ונציה, העיר הרומנטית בעולם, אשר היא בנויה על תעלות של מים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה