יום רביעי, 11 ביולי 2018

קונה זהב במזומן


מי קונה זהב במזומן?
חברות שונות ברחבי הארץ מציעות שירותי קניית זהב בתמורה לתשלום מזומן. השירות מתאים לאנשים פרטיים, לקוחות עסקיים וארגונים והוא יכול לסייע להם בהפקת תועלת מקסימאלית מזהב שיש ברשותם. כמו כן, מי שקונה זהב במזומן בדרך כלל מקבל מלבד מטבעות זהב גם מטילי זהב או זהב ישן. היתרון הוא שמצד אחד המחיר מגלם את שווי הזהב בשוק בכל רגע נתון, אך יש כמה דברים שצריך לבדוק מראש.
קודם כל, חברה או אדם אשר קונה זהב במזומן חייב להיות אמין ומקצועי. עליו להיות בעל שנות מוניטין בענף ומספר גבוה של לקוחות חוזרים. מספר הלקוחות החוזרים חשוב כי הוא מעיד על רמת הניסיון והאמינות של מי שקונה את הזהב. מבחינת המוכר, האמינות קריטית כדי להבטיח תמורה מתאימה עבור מטילי ומטבעות הזהב שברשותו.

שנית, כל ארגון אשר קונה זהב במזומן גם נדרש לשמור על דיסקרטיות מלאה. בעזרת שמירה על הפרטיות אפשר לספק לאנשים שמוכרים זהב פתרונות מגוונים בהתראה קצרה. דיסקרטיות, פרטיות ואנונימיות הם חלק בלתי נפרד מהתחום של מסחר בזהב ואין להקל בהם ראש.

איך מקבלים הצעה על קניית זהב?

מומלץ ליצור קשר עם גורם אשר קונה זהב במזומן לאחר שבודקים את המחיר. בדיקת המחירים יכולה להתבצע באופן עצמאי על פי שער אונקיה יציג ושער דולר יציג שמפורסמים באתרי האינטרנט. כמו כן, באותה הזדמנות ניתן לבדוק מה המחיר לגרם זהב ובתוך כך מה המחיר המקובל עבור מטיל זהב, מטבעות וכן הלאה.

בשלבים האחרונים של קניית זהב במזומן ממיינים את הזהב לקבוצות ובודקים את טוהר הזהב בעזרת כלים שונים. לבסוף קובעים את שווי הזהב בליווי המוכר ונותנים לו את התמורה במזומן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה