יום שבת, 29 בספטמבר 2018

שירות מענה אנושי

כיצד מתבצע באמת שירות מענה אנושי? אחרי שכולנו הכרנו את השירות החשוב הזה, הגיע הזמן להבין כיצד בדיוק הוא מתבצע. כיצד מגייסים מוקדנים טלפוניים שיעבדו בו, מה הם צריכים לדעת ומתי המידע עובר ללקוח, זה הזמן לדבר על אחד התחומים הפחות מוכרים וידועים שיש בישראל.

מי עובד בשירות טלפוני אנושי?
שירות מענה אנושי הוא שירות חשוב מאוד כי הוא מייצג עסקים אחרים. יש מגוון רחב של משרות בחברות אלו כאשר אפשר להתקבל בתור מוקדן רגיל, אפשר להתקבל בתור איש טכני ואפשר גם להתקבל לאיזה שהוא תפקיד ניהולי כמו למשל ראש צוות או ראש מחלקה וכולה, זאת כמובן תלוי בגודל של המקום עצמו. מוקד שירות מענה אנושי מכיל בדרך כלל עובדים רבים כאשר יש גם אנשים צעירים שעובדים אחרי השירות הצבאי ויש גם אנשים עם תואר אחרי שהם למדו במוסד אקדמי.



מה צריך לדעת כדי להתקבל?
אין דרישות לקבלה לשירות מענה אנושי כאשר מדובר על חברה שמזכירה מאוד חברת תקשורת. יש מוקדנים, יש אנשי צוות טכניים, יש אנשי צוות בהנהלה, יש אחראי או אחראית על משאבי אנוש וכן הלאה. למעשה כדי להתקבל יש צורך להציג לרוב נכונות לתת שירות או רקע וניסיון אם מדובר על תחום טכני כלשהו או כאשר מדובר על משרה ניהולית, שכן מדובר בעבודה לא פשוטה בכלל.

כיצד עובר המידע אל הלקוח?
כאשר הצוות בשירות מענה אנושי אוסף את כל המידע לגבי העסק, הוא צריך להעביר לו אותו במוקדם או במאוחר. כדי להעביר את המידע קיימות כמה דרכים כאשר אפשר להעביר לו את השיחה באופן מיידי בעת הצורך, או להעביר הכל מסודר במייל בסוף היום בשעות הלילה. כך למעשה העבודה מתבצע בנוחות מלאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה