יום שבת, 12 בינואר 2019

מענה טלפוני במחלקת שירות לקוחות


עסקים, חברות וארגונים יכולים להחליט האם להקים מערך מסודר של שירות לקוחות. בניגוד לסברה הרווחת, לא בכל עסק יש מחלקת שירות לקוחות. בעסקים קטנים למשל אין מחלקה כזו בגלל שהפעלתה כרוכה בהוצאות כספיות כבדות, מה גם שהיא דורשת הכשרת עובדים מיומנים והשקעה של זמן ומשאבים. חוץ מזה, בעלי עסקים קטנים יכולים לתת בעצמם את המענה ללקוחות ולכן הם מעדיפים לוותר מלכתחילה על הנושא.

עם זאת, כדאי גם לבעלי עסקים קטנים להביא בחשבון את היתרונות של מענה טלפוני ואת האופן שבו ניתן להשתמש במחלקה כזו. מחלקת שירות לקוחות היא כיום אחד הכלים העיקריים שעומדים לרשות בעלי עסקים. בעזרת המחלקה ניתן לייחד את המוצר או השירות של העסק, למנוע נטישה של לקוחות כועסים ובמידת הצורך אף להגדיל את כמות העסקאות והמכירות. מהבחינה הזו, הוצאה חד פעמית על הקמת מחלקת שירות לקוחות עם מענה טלפוני היא בהחלט השקעה משתלמת. 

איזה מענה צריך לקבל במחלקת שירות לקוחות?
כל עסק רשאי להחליט כמה להשקיע בהקמת מחלקת שירות עם מענה טלפוני. לחילופין, יש בעלי עסקים שיכולים להחליט לשלב את המענה הטלפוני והאנושי עם מענה ממוחשב. הפעלת תוכנת מחשב שתספק מענה ראשוני ללקוחות זולה משמעותית בהשוואה למענה אנושי והיא לא דורשת המתנה לתהליך הכשרה וגיוס עובדים.

השילוב בין מענה טלפוני אנושי לבין שירות לקוחות על בסיס תוכנות מחשב מייצג נכון להיום את שביל הזהב עבור בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. כולם נהנים מהשילוב הזה כי הוא מוכיח את עצמו בטווח הקצר והארוך ומשום שבעזרתו ניתן להציע ללקוחות שירות מעולה. כמו כן, מענה טלפוני יחד עם תוכנת מחשב מקל על העסק מבחינת הוצאות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה