יום שלישי, 28 בספטמבר 2021

פינת אוכל עגולה נפתחת

 

מתי כדאי לבחור פינת אוכל עגולה נפתחת?

השוואה בין סוגים שונים של פינות אוכל מתחילה בדרך כלל בהחלטה האם להעדיף רהיט נפתח או רגיל. אבל גם אם מכריעים לגבי שולחן נפתח, צריך להחליט על הסגנון ובעיקר על הצורה. כך למשל רואים את היתרון של פינת אוכל עגולה נפתחת לעומת פינת אוכל רגילה – בצורת מלבן או ריבוע. בנוסף, אפשר להיכנס אל עובי הקורה ולברר לגבי המאפיינים של כל סוג של פינת אוכל ביחס למקום הקיים בחלל הפנים.

באופן עקרוני, פינת אוכל עגולה נפתחת מומלצת עבור חלל פנים קטן ומצומצם יחסית. אם רוצים לשלב פינת אוכל בתוך המטבח או בסלון, צריך לבדוק כמה מקום פנוי יש ואיזה מידות של שולחן יתאימו. בבתים או דירות שבהם החלל קטן יחסית, אפשר לשלב פינת אוכל עגולה כי היא תופסת יותר מקום. אבל גם אם מדובר על פינת אוכל עגולה ולא על פינת אוכל מלבנית או מרובעת, הדגש הוא על כך שהיא נפתחת ושאפשר להשתמש בה כדי לארח חברים ומשפחה.



היתרונות של פינת אוכל עגולה נפתחת

פינת אוכל עגולה נפתחת כאמור חוסכת במקום. בגלל הצורה של פינת אוכל כזו כאשר היא סגורה וגם כאשר היא פתוחה, אין בעיה למשל לשים אותה בפינה של הבית או בסלון ובמטבח. אחרי שמחליטים לפתוח פינת אוכל עגולה, ניתן לצרף אליה עוד כיסאות – או להישאר עם אותה כמות של כיסאות אך לייצר עוד מקומות להגשת האוכל והשתייה.

לסיכום, פינת אוכל עגולה נפתחת מרכזת את היתרונות השונים בלי להתפשר על אסתטיקה או על עיצוב. מצד אחד, זו פינת אוכל מעוצבת ומרשימה גם כאשר היא סגורה. מצד שני, פתיחה שלה מייצרת מקומות נוספים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה