יום שני, 18 באוקטובר 2021

משזף עצמי

 

טיפים לבחירה נכונה של משזף עצמי

בחירת משזף עצמי מחייבת התייחסות אל מספר כללי מפתח. הכלל הראשון הוא להציב את הבריאות בראש סדר העדיפויות ולוודא שמדובר על משזף עצמי שנמצא באישור. בישראל למשל מעניק את האישור משרד הבריאות, בעוד בארצות הברית אחראי על זה הגוף המקביל. בנוסף, יש משזף עצמי שיכול להיות מיובא מאירופה וגם הוא ידרוש את האישורים של גופי הבריאות הרלוונטיים. בכל מקרה, הפרטים על אישור בריאותי כזה או אחר אמורים להופיע על גבי המוצר עצמו.

הכלל השני הוא להתאים בין כל סוג של משזף עצמי לבין סוג העור. אם רוצים להשיג תוצאות מדויקות של גוון עור שזוף באפקט מיידי, כדאי לברר האם הוא מיועד עבור גוון עור טבעי כהה או בהיר. לאחר מכן, ניתן להתאים את האופי של כל משזף עצמי למטרות המוגדרות גם לטווח הקצר וגם לטווח הארוך. כאן, הסוד הוא להשוות בין סוגים שונים של משזף עצמי על פי רשימת החומרים הפעילים על גבי המוצר.



איזה חומרים פעילים יש בתוך משזף עצמי?

משזף עצמי קלאסי מורכב משילוב בין חומרים פעילים שונים. מלבד ויטמינים או סוגים אחרים של חומרים שמזינים את העור ומעניקים לו לחות, יש למשל גם ברונזורים שאחראיים על הצבע ועל הגוון השזוף. מנגד, יש לקחת בחשבון שכמעט בכל סוג של משזף עצמי ההרכב של החומרים הפעילים מעט שונה. לכן, הדבר החשוב הוא לבדוק היטב איזה חומרים פעילים קיימים בתוך משזף עצמי ומה היחס ביניהם.

לבסוף, ניתן לבחור משזף עצמי על פי אופן היישום שלו. כאן ההבדל הוא בין קרם לבין ספריי, כאשר בשני המקרים המטרה היא לסייע בפיזור אחיד על גבי כל הגוף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה