יום שני, 18 באוקטובר 2021

שיזוף עצמי

 

שיזוף עצמי – המדריך המלא

פעולה מהסוג של שיזוף עצמי מבטיחה מראה מחמיא לכל אורך השנה. ישראל למשל היא מדינה שקל להשיג בה את היתרונות השונים של שיזוף תחת אור השמש, גם בימי הקיץ החמים וגם בעונות המעבר או אפילו בחלק מימי החורף. בגלל האקלים הייחודי בישראל, שיזוף עצמי עם קרם או ספריי יכול להצטרף לשגרת החיים של גברים ונשים בכל הגילאים.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן להגביר את היעילות הפוטנציאלית של שיזוף. אם רוצים לעשות את זה נכון, אפשר למשל לשדרג שיזוף עצמי עם קרם, שמן או מוס מתאימים. כל אחד מהמוצרים הללו עוזר לעור להחליף את הגוון הטבעי בגוון שזוף. בנוסף,  המוצרים שעוזרים לתהליך של שיזוף עצמי מאושרים על ידי משרד הבריאות ואפשר להשתמש בהם בקלות וביעילות גם תוך כדי שיזוף רגיל תחת אור השמש.



מה כוללים השלבים השונים של שיזוף עצמי?

היכרות עם השלבים השונים של שיזוף עצמי יכולה לעזור גם אם בוחרים להשתמש במוס ושמן וגם אם מעדיפים לעשות את זה לגמרי לבד. בשלב הראשון, צריך לדוגמא לחשוף בצורה מבוקרת את הגוף לשמש כדי להשיג תוצאה טבעית. זו פעולה שכדאי מאוד לבצע לפי השעה שבה יוצאים להשתזף, כי בשעות החמות למשל רצוי להסתיר את הראש ולשזף רק את פלג הגוף התחתון.

בשלב השני, דואגים לבצע שיזוף עצמי עם קרם או ספריי. הפסקות אלו חשובות מאוד גם לגוף וגם לעור, כי הן עוזרות להתאושש ולחזור לטמפרטורה נורמלית. אם משתזפים בחוץ, כדאי לנצל את ההפסקות כדי לשתות מים או לנשנש.

לסיכום, שיזוף מכל סוג דורש מיומנות. עם זאת, שיזוף עצמי עם קרם או ספריי מחליף את החשיפה המסוכנת לשמש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה