יום שבת, 10 בדצמבר 2011

יועצת פנג שואי

יעוץ פנג שואי, זהו אומנם אינו שירות חדש במוזותינו, אם כי בשנים האחרונות הוא תופס יותר ויותר תאוצה, תוך שאנשים רבים מבינים את חשיבותו והשפעתו העצומה על חיינו המערביים. תורת הפנג שואי עצמה הומצאה לפני אלפי שנים בחצרות של הקיסרים הסינים הגדולים במטרה להפוך אותם לשליטי העולם החזקים והמשפיעים ביותר. 

היא זכתה להצלחה מסחררת ואת רזיה לומדים ומיישמים גם היום, במאה ה- 21, וגם בדירות ובבתים פרטיים קטנים של אזרחים מהשורה. אפשר לומר שיועץ פנג שואי הוא למעשה הזדמנות שלכם לדרך חדשה בחיים, להזדמנויות חדשות ולאפשרויות שטרם הכרתם.



יועצת פנג שואי – מהו פנג שואי?

פנג שואי זוהי תורה סינית עתיקה בת כ- 7,000 שנים לארגון חפצים בתוך החללים במטרה להגיע להרמוניה וסימביוזה עם הטבע, לקבל שפע והצלחה מהיקום. משמעות השם פנג שואי בסינית היא "רוח ומים" המצוי בציטוט מספר הקבורה הסיני העתיק: "הצ'י מתפזר ברוח ונאסף על גבולות מקווי המים". כבר אז, הבינו הסינים כי קיים קשר בלתי נפרד בין האדם לטבע, באן האדם לסביבתו. הפנג שואי נמדד באמצעות מצפן מיוחד הנקרא לופן, כאשר החישובים נעשים באמצעות מדידות על ידי המצפן.

יועצת פנג שואי – לסביבה ביתית 

אנשים רבים מזמנים היום יועצת פנג שואי במטרה לסייע להם לשפר את הסביבה הביתית בה ובני המשפחה שלהם חיים. כאשר עומדים בפני מעבר לדירה חדשה, רכישה של דירה חדשה, בנייה או שיפוץ או אפילו אם ככה סתם אנו מרגישים תקועים וחסרי מזל. 

באמצעות תורת הפנג שואי, יועצת פנג שואי תסייע לטהר בצורה אנרגטית את ביתכם, תמליץ כיצד למקם את הרהיטים ואת החפצים בתוך החללים בכדי שיאפשרו זרימת אנרגיות חיוביות בחופשיות ואילו את האנרגיות השליליות יוציאו החוצה. יועצת פנג שואי יכולה גם לסייע לשמירה על בריאותו ומצבו ההתפתחותי של תינוק חדש, של תלמיד בבית ספר או במוסד לימודי אחר. 



יועצת פנג שואי – לסביבה עסקית  

יועצת פנג שואי יכולה לסייע רבות גם לסביבה העסקית שלכם, בין אם זו פינת עבודה בבית ובין אם זו מסעדה יוקרתית במרכז העיר. מפני שתורת הפנג שואי מאפשרת לכם לפתוח חסימות אנרגטיות שונות, שבדרך כלל סוגרים על הצלחתו של העסק ולא מאפשרים התפתחות ושגשוג.

יועצת פנג שואי תמליץ לכם היכן למקם את הקופה הרושמת, היכן למקם את שולחן העבודה ואפילו באיזה צבעים לעצב את לוגו החברה, בכדי שימשוך כמה שיותר תשומת לב ולקוחות חדשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה