יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

טיול בברצלונה והסביבה


טיול לברצלונה והסביבה – פשוט חובה!

טיול בברצלונה הוא טיול לאחת הערים המיוחדות בעולם. בשנת 1992 התקיימה בברצלונה האולימפיאדה העשרים וחמש, ומאז טיול בברצלונה והסביבה הפך להיות אחד הטיולים הפופולאריים ביותר בעולם. תיירים רבים מכל רחבי העולם מגיעים אל ברצלונה. העיר שוקקת חיים ביום ובלילה ומתפארת בהיסטוריה עתיקה ובארכיטקטורה מיוחדת .

טיול בברצלונה והסביבה – טיול במוזיאון פתוח

אין ספק כי הארכיטקטורה המיוחדת של העיר ברצלונה היא פנינת העיר. בעיר יש סגנונות בהייה מגוונים, סמטאות ציוריות ורבעים שונים. טיול בברצלונה ברחובות העיר דומה לסיור במוזיאון לארכיטקטורה.

רובע "אישמפלה" - זהו רובע חדש יחסית אשר נבנה בסוף המאה התשע עשרה. ברובע זה נבנו בניינים בסגנון מודרני ברוח סוף המאה התשע עשרה. בין הבניינים הבולטים ברובע אפשר לראות את הבניינים שתכנן אנטוניו גאודי, הארכיטקט המפורסם ביותר בספרד בתקופה ההיא.

ארמון גואל - זהו ארמון שתכנן גאודי עבור התעשיין רב הנכסים אוסביו דה גואל. אונסקו הכריזה על המוזיאון כאתר מורשת עולמית והוא מושך מבקרים רבים, ולא רק חובבי ארכיטקטורה, מכל העולם.

כל טיול בברצלונה ייקח את מטייליו אל קתדראלת " סגרדה פמיליה". גם  קתדראלה זו נבנתה על ידי האומן הנודע גאודי, אך בשל  תאונה שבה מצא את מותו, לא הספיק גאודי לסיים את בניית הקתדראלה והיא נמצאת בשיפוצים עד היום. הקתדראלה המפורסמת היא גאוות העיר,בכל התמונות ובכל המזכרות אפשר לראות את צריחי הכנסייה המפורסמת. 


טיול בברצלונה והסביבה – מידע שימושי למטייל

המטבע בברצלונה הוא היורו. השפה המדוברת היא קטלונית, האקלים נעים חוץ מאשר בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט שאז מזג האוויר חם בעיר חם מאוד.

במהלך טיול בברצלונה והסביבה, כדאי לנסוע באוטובוס התיירים הסובב את אתרי התיירות המרכזיים. הנסיעה באוטובוס היא דרך נהדרת להכיר את העיר.

זמן הטיסה מישראל אל ברצלונה הוא כארבע שעות טיסה. נמל התעופה נמצא במרחק של שש עשרה קילומטרים ממרכז העיר. ליד כל טרמינל יש תחנת אוטובוס הנוסע אל מרכז העיר בתדירות של רבע שעה בערך.

קניות – רוב חנויות המעצבים היוקרתיות נמצאות ברחוב המחבר את הרובע הגותי ואת כיכר קטלוניה. ברחוב מצויים מרכזי קניות גדולים וחנויות מעצבים יוקרתיות, אך חשוב להדגיש כי טיול לברצלונה אינו מסע קניות כדאי בשל המחירים הגבוהים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה