יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

הפקת אירועים לחברות



בשנים האחרונות, אולי בזכות התרחבותו של הכפר הגלובאלי ואולי בשל העובדה כי ישראל הפכה למעצמה תעשייתית לא קטנה במגוון רב של תחומים, נכנס לחיינו תחום הפקות חדש - הפקת אירועים לחברות. ארגונים מוסדיים גדולים, חברות מסחריות קטנות ובעלי עסקים בינוניים נעזרים היום בשירותיהם של חברות הפקת אירועים לחברות. הם נעזרים בהם כשצריכים להשיק מוצר חדש, כשרוצים לארגן יום כיף לעובדים, ערב הוכרה ללקוחות נאמנים, כנס מכירות ואפילו כשרוצים להזמין את חברי האופוזיציה לארוחת ערב מפנקת במיוחד בביתו של המנהיג המוביל.

למעשה, תחום הפקת אירועים לחברות כולל בתוכו את כל מה שצריכה החברה לאירוע מושלם, החל מכיבוד, מלצרים, כלי הגשה, דרך לוגיסטיקה, אווירה ועיצוב ועד להזמנת גופי תקשורת לסיקור האירוע. כל מה שצריך זה לחשוב מה מטרת האירוע, למי הוא פונה וכמה כסף יש ברשותכם בתקציב. 



הפקת אירועים לחברות – ימי כיף וגיבוש

ימי כיף וימי גיבוש לעובדים נחשבים היום למאוד פופולאריים בחברות ובארגונים. מדובר בשלל אירועים ושמחות: אירועים בטבע עם ארוחה (פריסת שטח או ביקור במסעדה), ערבי מוסיקה, מסיבות יום הולדת וכדומה. כך למשל, ניתן להזמין ערב יין וגבינות בשילוב עם סדנת צחוק, אפשר להזמין טיול טרקטורונים בצפון או דרום הארץ, כולל ארוחת צהריים במאהל בדואי ואפשר להזמין יום גיבוש שיכלול משחקי חברה, משחקים חשיבתיים ופעולות גיבוש שונות, בדומה למה שרואים בתוכניותיו של מאמן המדינה – אלון גל. 

הפקת אירועים לחברות


הפקת אירועים לחברות – אירועים עסקיים

הפקות של אירועים עסקיים היא כמובן לא רק פאן אלא גם ביזנס. לכן נכנסת הנישה של הפקת אירועים לחברות עסקיות: השקות של מוצר חדש, פרזנטציות למשקיעים וספקים. מטבע הדברים אלה הם אירועים יותר רשמיים ויידרשו הקפדה על מספר רב של גורמים: נושא האירוע, מיתוג החברה, חשיפה תקשורתית וכו'. חשוב שהאירוע בנוסף לתחושה נעימה של אירוח מפנק יוביל את החברה או את העסק להצלחה.

הפקת אירועים לחברות – כנסי מכירות 

תחום נוסף של הפקת אירועים לחברות הוא התחום של כנסי מכירות, שלאחרונה זוכה להצלחה גדולה. הינכם בוודאי זוכרים את כנס המכירות המתוקשר של גינדי השקעות בהיכל התרבות בתל אביב, במהלכו נצבעו שמי תל אביב הליליים בפרוז'קטורים והפויאה של ההיכל הפך למיני תל אביב עם כל האלמנטים המוכרים: ספסלי רחוב, זוגות צעירים, פחי זבל וחניות צפופות. החשיפה, למרות הביקורת הנוקבת, הייתה עצומה, כמו גם ההצלחה של פרויקט הדירות החדש.


תגובה 1:

  1. יש הרבה מאוד סוגים של הפקת אירועים. הפקת אירוע או השקה הם מהנים ודורשים קפדנות ודיוק, כמו גם הקפדה על כל הפרטים שהאירוע יהיה פשוט רב רושם ומושלם, בעיקר אם מוזמנים אליו לקוחות של החברה.
    ההפקת ימי כיף וימי גיבוש היא הרבה יותר פתוחה, אורירית ומהנה. האפקט שלה הוא על העובדים ולכן היא מאוד עוצמתית. העובדים מרגישים טוב, מתגבשים, ונהנים.
    האפקט שמגיע אחרי הוא הרצון שלהם להחזיר למקום העבושה שפירגן והשקיע ביום כייפי ומהנה עבורם. כך משיגה החרה 2 תוצאות בבת אחת. הנאה ויצירת חוויה, וחיזוק הקשרים החברתיים הפנים אירגוניים, כמו גם חיזוק החיבור והקשר שבין העובד לחברה.
    לדעתי זה שווה יותר מזהב!

    ליאורה | הלהבות

    השבמחק