יום שישי, 26 בדצמבר 2014

מספר הטלפון של קופת חולים מאוחדת - לכל שאלה



אם אתם לקוחות של קופת חולים מאוחדת, יש להניח שמעת לעת תרצו לקבל מידע על שירותים רפואיים ועל תוצאות בדיקה, לתאם תור לרופא המשפחה שלכם, או אפילו להגיש תלונה על טיפול לקוי שקיבלתם. בכל המקרים הללו, יש לחייג אל מספר הטלפון של קופת חולים מאוחדת, למספר 3880* וקודם כל להגיש את הבקשה שלכם. יש לציין שבאופן כללי, מי שמחייג אל מספר הטלפון של קופת חולים מאוחדת אמור לקבל שירות טוב למדי, והמוקד של מאוחדת נחשב מוצלח בהשוואה לקופות חולים אחרות.

מתי אפשר לפנות למוקד?
במקרים רבים, תוכלו לחייג אל מספר הטלפון של קופת חולים מאוחדת ולקבל מענה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע! עם זאת יש לציין שמענה זה ניתן אך ורק לשירותים דחופים במיוחד, שבהם ברור שלא צריכה להיות שום הגבלה. לקבלת מידע בנושאים אחרים פחות דחופים - למשל קביעת תור לרופא שלא לטיפול דחוף, הזמנת תור למעבדה, וכיו"ב - המוקד עדיין פתוח רוב שעות היממה, אך לא 24 שעות.
מעבר לכך, אפשר לחייג אל מספר הטלפון של קופת חולים מאוחדת ולקבל מידע על נושאים הקשורים לשירותי הקופה. כך למשל מי שרוצה לקבל מידע על תחנות התחסנות שקופת החולים מפעילה, על מרפאות שיניים של קופת החולים, על שירותי רפואת העיניים וכו' - יוכל למצוא את המידע באמצעות המוקד הטלפוני. יש לציין שמומלץ לחייג אל מספר הטלפון של קופת חולים מאוחדת גם כדי לקבל מידע על ביטוחים שונים שקופת החולים יכולה לספק לכם, ולקבל מידע על תעריפים שונים.
 
לא צריך לחכות או להמתין
אתם מוזמנים כבר עכשיו לחייג אל מספר הטלפון של קופת חולים מאוחדת ולקבל את כל המידע בצורה מסודרת. כאמור, המוקד פעיל במיוחד עבור הלקוחות, ומתאים גם למי שמבקש להצטרף וליהנות משירותי הקופה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה