יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

מתקשרים מומחים



איך נדע שזה באמת קורה?
אנשים הפונים אל תקשור, הם אנשים שמאמינים בסגולה זו של המתקשר וביכולת שלה לעזור. מתקשרים מומחים מבצעים זאת באמצעות שיטות שונות שלא נפרט אותן כאן, כמו כן ניתן לתקשר עם ישויות מסוגים שונים שגם בהם לא נעסוק כאן. מתקשרים מומחים פועלים בדרכים שונות לפי מבנה הנפש והיכולות האישית שלהם. בסופו של דבר תקשור אמור לסייע לאדם המבקש עזרה, אבל נשאלת השאלה איך לדעת שזה באמת קורה ושלא מדובר בקשר פיקטיבי או בשרלטנות.

מתקשר הוא מורה ולא נביא
מתקשרים מומחים הם על תקן מורים מן המילה הוראה והם אינם נביאים במובן שיכולים לחזות את העתיד. יכולת התקשור נובעת מסגולות פנימיות שהם ניחנים בהם ושאותן משכללים עם הנסיון והשנים. אם אתם מגיעים למתקשרים שמבטיחים לכם הצלחה, לכו הביתה לפני שתתחילו. אם אתם מגיעים למתקשרים שיעטפו אתכם במילים "רוחניות" גבוהות ללא כל מענה בעל משמעות, לכו הביתה, ואם המתקשרים ירעיפו עליכם חנופה ויחששו לומר את הדברים כפי שהם, לכו הביתה. מתקשרים מומחים אמיתיים הם אנשים שמכירים את מקומם כמתווכים בלבד, הם יודעים כי על הדברים שהם מעבירים באמצעות תקשור, להיות מדוייקים במובן שהאדם היושב מולו, יפיק תועלת מעשית ולא רק הבנה כללית. על המתקשרים המומחים להראות לאדם את הדרך, אבל להדגיש כי על האדם ללכת בה בעצמו למרות כל הפחדים והחששות מיציאה לדרך חדשה. מתקשרים מומחים אינם מנבאים מה יקרה, כי במצב כזה ישאר האדם ללא משמעות לדרך, אלא שיחכה לעתיד לבוא כי במילא הוא אמור לבוא.





הזהרו משרלטנים
בתקופה בה אנו חיים התרבו האנשים המכריזים על עצמם כמתקשרים מומחים. אנשים רבים מייחסים לסגולות שונות יכולת תקשור בעוד אלה אינם כך כלל. מתקשרים מומחים אמיתיים ידעו לומר דברים קשים ולא רק מילים עוטפות ויפות, וזאת על מנת להעמיד את האדם בנתיב הראוי לו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה