יום שבת, 6 ביוני 2015

שירות הלקוחות של 012



אם גם אתם מחפשים אחר שירות הלקוחות של 012 אפשר לשער שאתם לקוחות של החברה או שאתם מתעניינים להיות לקוחות של החברה. ברגע שתתקשרו למוקד השירות של החברה תיתקלו בנציגים מקצועיים אשר ישמחו מאד לתת לכם מידע ונתונים על החברה. אם אתם כבר לקוחות החברה תוכלו לקבל מידע על החשבונית שלכם, אמצעי התשלום, חבילות קיימות או מבצעים שאתם יכולים להצטרף אליהם וכן מידע טכני. אם אינכם נמנים עם לקוחות החברה, שירות הלקוחות של 012 ישמחו מאד לתת לכם את כל המידע הנחוץ.

מידע מקצועי
לחברת 012 שירות לקוחות שישמח לתת לכם מידע מקצועי וענייני הקשור בשירותים השונים של החברה. למשל, אם תצטרכו מידע על חבילות קיימות או איך אתם יכולים להתקשר לחו"ל, בפנייה לשירות הלקוחות תקבלו את המידע במקצועיות. כמו כן, גם במקרים של צורך בעזרה טכנית המוקד של החברה יסייע לכם. הפניה לשירות הלקוחות פשוטה, נוחה ויכולה להתבצע מכל מקום שתחליטו ובשעות הפעילות של השירות.

012 שירות לקוחות – תמיכה בתקלות
ישנם מצבים בכל חברת תקשורת בהן יש תקלות. לעתים ניתן לטפל בתקלות בקלות עם הנחייה של הנציג ולפתור את הבעיה. בעיות נפוצות הן בעיקר קושי בהפעלה, תקלות אינטרנטיות כמו למשל של חיבור ובעזרת הנחיות מנציגי השירות הפתרון פשוט מאד והחזרה לשגרה מהירה.

עזרה עם אתר האינטרנט
ישנם אנשים אשר מעוניינים לקבל כמה שיותר מידע מאתר האינטרנט של החברה, אך לא מצליחים להיכנס לאזור האישי שלהם, לא זוכרים את הסיסמה או כל בעיה אחרת. שירות הלקוחות של 012 תומך גם בשאלות אשר נוגעות לפעילות באתר כך שלקוחות החברה יוכלו לפעול בו בכל רגע נתון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה