יום שני, 1 ביוני 2015

בנאווה פיליפינים



איך מגיעים לבנאווה פיליפינים?

בנאווה פיליפינים היא רשות מקומית השייכת לנפת איפוגאו במחוז קורדילרה. תיירים המגיעים לרפובליקת הפיליפינים רוצים להגיע לבנאווה כדי לראות מקרוב את טרסות האורז המדהימות, אך רק מעטים יודעים כיצד לעשות זאת. הפתרונות המקובלים עבור נסיעה לבנאווה פיליפינים כוללים תחבורה ציבורית, נסיעה בג'יפני, שימוש ברכב פרטי מהעיר בגויו או מנילה וטיסה לאחת הערים הקרובות. לכל אופציית הגעה יש יתרונות וחסרונות אחרים אליהם שווה להתייחס לפני שמתאמים את הטיול.
האופציה של שימוש בתחבורה ציבורית מתאימה בעיקר לתרמילאים. היתרונות של תחבורה ציבורית הם מחיר נמוך, אולם החיסרון הוא חוסר נוחות מסוים. הנסיעה לאיזור בנאווה פיליפינים ממנילה נמשכת בממוצע 10 שעות וזמני היציאה אינם גבוהים. מומלץ להתעדכן לגבי שינויים בלוח הנסיעות ולהתייעץ עם נציגי החברות בכל מקרה של התלבטות.




נסיעה ברכב או טיסה פנימית

האפשרות של נסיעה ברכב אידיאלית עבור בני זוג בחופשה רומנטית, משפחות עם ילדים או מטיילים המגיעים לזמן קצר. אפשר לשכור רכב כדי לנסוע לאיזור בנאווה פיליפינים או להזמין נהג פרטי. הנהג מגיע עד פתח בית המלון ואוסף את האורחים בתיאום מראש. הנהג מלווה את התיירים לאורך הטיול ומחזיר אותם למנילה לאחר 3-4 ימים. בנוסף, אפשר לתאם נהג מהעיר בגויו וכך לקצר את משך זמן הנסיעה.
טיסה הלוך וחזור לשדה התעופה הנמצא בקרבת בנאווה מתאימה למבוגרים או בני גיל הזהב. היתרון של טיסה הוא חיסכון בזמן, אך החיסרון הוא עלות יחסית גבוהה בהשוואה לאופציות האחרות. גם את הטיסה כדאי לתאם מראש ובצורה מסודרת. אפשר להשוות בין מחירי טיסות בנאווה פיליפינים לפי עונות השנה או התקופות המבוקשות. הטיסה אורכת מספר שעות בלבד ואחריה ניתן לקחת מונית לבית המלון המקומי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה