יום שבת, 27 ביוני 2015

מכירת תכשיטים



אם חסר לכם כסף ויש לכם תכשיטים בבית, יכול להיות שאתם יכולים לפתור לעצמכם בעיות רבות. התכשיטים שיש לכם בבית ושרובם לא נמצאים בשימוש יכולים להיות שווים הרבה מאד כסף ואם אתם צריכים כסף מיידי או אם אתם שמים לב שלתכשיטים שברשותכם אין שימוש, תוכלו למכור אותם. מכירת תכשיטים אינה דבר מסובך ועם זאת חשוב לדעת כי לא כל תכשיט הוא בעל ערך רב ולכן מבצעים קודם כול הערכת שווי של התכשיטים.

מכירת תכשיטים – הערכת שווי
לפני שמבצעים מכירת תכשיטים אפשר לבקש לבצע הערכת שווי כאשר רוב המקומות יציעו הערכה ללא עלות וללא כל התחייבות. בעת הערכת השווי תוכלו לדעת כמה באמת התכשיטים שלכם שווים ובהתאם תוכלו להחליט אם למכור אותם, אם למכור את חלקם או אולי לוותר על רעיון המכירה בכלל. אתם יכולים לצפות לביצוע הערכת שווי ללא כל עלות ולכן אם מצאתם עסק שמבקש מכם כסף בתמורה לשלב הערכה מומלץ שתבחנו לעבור לעסק הבא.

מכירת תכשיטים מסוגים שונים
אין זה משנה אם בבית יש לכם שרשראות, עגילים או טבעות, אתם יכולים למכור אותם. רכישת התכשיטים תתבצע על ידי חנות המומחית בתחום שתשלם במזומן לאחר הערכת שווי התכשיטים וההסכמה של שני הצדדים לעסקה.

לא סיפורי סבתא
כל אחד מאיתנו יכול לשמוע סיפורים על אנשים שנכנסו לחנות לבצע מכירת תכשיטים כשלא ידעו מה יש בידיהם והופתעו כשיצאו עם עשרת אלפים שקלים ויותר. לא פעם התכשיטים הישנים שהועברו בין הדורות עשויים זהב 24 קראט או שהם משולבים ביהלומים וכל זה בלי שאף אחד יידע מכך. הסיפורים על אנשים שמכרו תכשיטים בשווי של הון אינם סיפורי סבתא וכל אחד מאיתנו יכול להיות בסיפור.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה