יום שני, 2 בנובמבר 2015

עורך דין לענייני תעבורה



ישנם מקרים שונים שיכול להיות שיגרמו לכם לחפש אחר עורך דין לענייני תעבורה. בכל מקרה כשאתם מחפשים עורך דין שכזה חשוב מאד שתבחנו שיש לו ניסיון מתאים ושהוא יכול לעזור לכם במקרה שלכם ואין זה משנה מה העבירה שבוצעה או אם היא בוצעה בכלל.

נהיגה במהירות מופרזת
נהיגה במהירות מופרזת היא עבירה שיכולה להוביל לקנס כבד ולשלילת רישיון. כדי להפחית את העונש מומלץ לפנות אל עורך דין לענייני תעבורה בעל ניסיון עם מקרים של נהיגה מופרזת שיבין לעומק את התיק ויוכל להקל על העונש של הנהג כדי שזה ישמור על איכות חייו.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול
במצבים של נהיגה תחת השפעת אלכוהול מומלץ מאד להיעזר בעורך דין המומחה בתחום, עורך דין מתוך התעבורה. עורך הדין יוכל לבחון את נסיבות המקרה באובייקטיביות ולפעול על פי החוק להפחית את העונש של הנהג עד למחיקה שלו לחלוטין וזאת במקום להסתכן בשלילה של הרישיון שיכולה להיות גם למשך שנתיים.

נהיגה ללא חגורה
יש לשים לב כי כל נסיעה צריכה להיות נסיעה בטוחה והחוק לא מבדיל בין מי שנסע ללא חגורת בטיחות לעבודה או לגן של הילד. במקרים שהעבירה עלולה להביא להשלכות חמורות יכול להיות שכדאי מאד לגשת אל עורך דין לענייני תעבורה לייצוג מתאים.

עבירת תנועה בשל אי ציות לתמרור
ישנם מקרים של עבירות תנועה הקשורות באי ציות לחוקי התנועה. במקרים אלה לא תמיד יש צורך לחפש עורך דין לענייני תעבורה אלא אם יש סיבה מיוחדת. סיבה מיוחדת שכזו יכולה להיות כשלא התבצעה בפועל עבירה והנהג רוצה לערער על המקרה או במקרים של שהנהג כבר עם עבר של עבירות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה