יום שישי, 20 בנובמבר 2015

קורס gmat – מה הדברים החשובים שתלמדו בקורס?



אם אתם עומדים לעבור את בחינת ה GMAT אתם בוודאי יודעים כמה חשוב לכם להוציא ציון גבוה. כיוון שמדובר בבחינה אשר מיועדת רק לפונים להרשמה לתואר שני במנהל עסקים אפשר יהיה לשער שגם אתם מעולם לא עברתם בחינה שדומה לבחינה זו. מבחינת חשיבות הבחינה לקבלה ללימודים, היא חשובה כמו הבחינה הפסיכומטרי, אך מבחינת התוכן שלה היא אינה דומה לבחינה זו. כיוון שכך, אם אתם רוצים להגדיל את הסיכויים שלכם להתקבל לתואר השני הנכסף בוודאי גם אתם מחפשים אחר קורס gmat שיתאים לכם ותוהים מה תלמדו במהלך הקורס.

עשו הכרות עם הבחינה
בשלב הראשון של קורס gmat אתם תכירו את הבחינה מולה אתם צפויים לעמוד. אתם צריכים להכיר את החלקים השונים של הבחינה, להבין כמה זמן עומד לרשותכם וגם להבין מה המשמעות של כל חלק ומה יכול לעזור לכם ומה לפגוע בכם כאשר אתם מבצעים את הבחינה.




קבלת סיוע איך לענות על הבחינה
קורס gmat מלמד טכניקות שונות שלמענה על הבחינה. כל חלק בבחינה הוא יחיד ומיוחד וישנן טכניקות שיכולות להגדיל את הסיכויים להצליח בכל חלק. הקורס עצמו מועבר על ידי מדריכים מומחים בתחום שעברו בהצלחה את הבחינה בעצמם והוא נערך לאחר הבנה מה השיטה הטובה ביותר לענות על הבחינה. את כל הטכניקות מעבירים המדריכים למשתתפים בקורס.

אימון במסגרת תומכת
אחד היתרונות של קורס gmat הוא שאתם יכולים לקבל מסגרת תומכת בהצלחה. אתם צריכים לדעת לקראת מה אתם עומדים, לקבל שיטות וטכניקות למענה בבחינה ושתהיה לכם תמיכה לכל שאלה. אם במסגרת הקורס אתם יכולים להשתתף גם בפורום תוכלו ליהנות ממסגרת תומכת בכל שעה של היום.

תגובה 1:

  1. שלום, אני רוצה לחזק את מה שנאמר פה ובתור מי שעברה בחינת GMAT ולמדה בחול אין הכנה טובה יותר מקורס שיכיר לך את מבנה המבחן ויכין אותך לכל חלקיו. אני אישית עשיתי קורס פה: https://www.prep.co.il/gmat/ אבל יודעת שיש מספר בתי ספר מקצועיים בארץ.
    שיהיה המון בהצלחה

    השבמחק