יום שישי, 20 בנובמבר 2015

יועץ משכנתא בשבילכם



יועץ משכנתא פרטי הוא יועץ שמומחה בתחום המשכנתאות ויכול לתת ייעוץ ללקיחת משכנתא נכונה למשפחה. היועץ הפרטי מייצג רק את הלקוחות שלו והוא לא משרת את האינטרסים של הבנק וזו הסיבה שהוא יכול לעזור לכל אחד לבחור את המשכנתא הטובה ביותר עבורו.

הניסיון של יועץ המשכנתא
אתם יכולים לשמוע על הניסיון של היועץ ממנו או מהסביבה שלו. ישנם יועצים אשר כותבים גם סיפורים שונים באתר האינטרנט שלהם. בכל מקרה, אם אתם רוצים לקבל את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם אתם צריכים לקבל את ההצעות הטובות לכם באופן אישי. יועץ משכנתא פרטי שמביא איתו ניסיון רב יוכל לבחון את ההצעות השונות המוצעות לכם ולהביא מהניסיון שלו את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם. לכן חשוב לדעת כי ליועץ יש ניסיון עשיר מספיק.




כיצד הוא רואה את המשכנתא שלכם
לפני שהיועץ מגיע לבנקים השונים הוא יוצר תכנית כללית איך תיראה המשכנתא שלכם. כדי לתכנן את המשכנתא היועץ יברר קודם כול מה אתם צריכים. בין היתר היועץ יברר פרטים על:
·         הכנסותיועץ משכנתא ירצהלדעת מה ההכנסות שלכם נכון לעכשיו אך לא רק. הוא ירצה לדעת גם אם ישנו צפי לשינוי בהכנסות (כלפי מעלה או מטה). ההכנסות העתידיות ישפיעו על היכולת לשלם משכנתא ואם צפוי שינוי בזמן הקרוב על היועץ לדעת על כך.
·         שינויים במשפחה – ישנם שינויים במשפחה כמו למשל תכנון להביא ילד נוסף שיכולים להשפיע על ההוצאות של המשפחה. כיוון שהמשכנתא נלקחת לאורך תקופה ארוכה מאד יש לשתף את היועץ אם מתוכנן שינוי משפחתי שכזה.
·         בקשות שונות – התפקיד של יועץ משכנתאות הוא להיות קשוב לדרישות השונות של כל מי שלוקח משכנתא ולכן מומלץ לשתף אותו בכל בקשה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה