יום חמישי, 21 באפריל 2016

תיקון רדיאטורים



תיקון רדיאטורים

כל מי שהמנוע של הרכב שלו התחמם יותר מדי מתחיל מיד לחפש רדיאטור לרכב או לחלופין מקום שמתמחה בעניינים כמו תיקון רדיאטורים. הרדיאטור הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים במערכת הקירור של הרכב, הוא ממוקם מתחת למכסה המנוע ותפקידו לקרר את המנוע ואת הבוכנות והאזור שתחת מכסה המנוע. הרדיאטור פועל בלי הפסקה בעת הנסיעה ומסיבה זו הוא גם מתחמם מאוד. רדיאטור טוב ותקין שומר על תקינות הרכב, עבודה רציפה שלו וכמובן נסיעה בטוחה.


תיקון רדיאטורים - מתי יש צורך בהם?

כאשר אנו נוסעים ברכב, רוב הזמן אנחנו סמוכים ובטוחים כי הוא עובד כשורה, אולם כאשר הטורים עולים וגם הטמפרטורה של המנוע, יכול להיות שמדובר בהתחממות יתר שיכולה לסכן את הרכב. במקרים כאלה הרבה פעמים מדובר בבעיה ברדיאטור שדורשת את תיקונו ולכן יש להיוועץ באיש מקצוע שיודע מה תפקידם של רדיאטורים, יודע איך לבצע תיקון רדיאטורים ולקבוע האם ההתחממות היא תוצאה של הרדיאטור.



תיקון רדיאטורים - איך להימנע ממנו

הדרך הכי בטוחה להימנע מהצורך לבצע תיקון רדיאטורים ומהגעה למוסך היא טיפול תקופתי שכולל בדיקת הרדיאטור ותקינותו. יש להתייחס באופן ספציפי למצבו של הרדיאטור כאשר מגיעים לבדיקה שגרתית במוסך ולבקש שיבדקו שהוא פועל כשורה.


תיקון רדיאטורים או החלפתם

אם למרות הטיפול המסור ברכב נתקלתם בכל זאת בתקלה ברדיאטור או בהתחממות המנוע, יש לפנות למוסך או מקום שעוסק בתחום של תיקון רדיאטורים. בהנחה שלא ניתן לטפל ברדיאטור, כמובן שיהיה צורך להחליפו ברדיאטור חדש. חשוב מאוד לפנות לטיפול במוסך שמומחה לכך. בנוסף מומלץ לברר מראש את עלויות הבדיקה של הרדיאטורים, עלויות תיקון רדיאטורים ועלויות החלפתם במידת הצורך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה