יום שבת, 2 באפריל 2016

טפטים מעוצבים



איך שדרגתי את הבית עם טפטים מעוצבים
רציתי לספר לכם איך שדרגתי את הדירה השכורה שלי באמצעות טפטים מעוצבים. אני סטודנטית ולאחרונה שכרתי דירה ליד האוניברסיטה. הלימודים שלי תובעניים ואין לי זמן לנשום אבל חשוב לי להגיע בסוף היום לבית נקי ומסודר. אבל מה... הקירות של הבית היו במצב לא כל כך טוב ולי לא היה זמן לצבוע אותם. התייעצתי עם בעל הבית אם אפשר לשים טפטים מעוצבים במקום לסייד והוא התלהב, בטח הוא אמר, זה רעיון מעולה. זה ישמור על הקירות ויאפשר לנקות אותם ביעילות. שאלתי אותו אם יש דוגמה ספציפית והוא אמר שהוא סומך עלי שאבחר משהו נחמד. 


איזה טפטים מעוצבים בחרתי
נכנסתי לאתר אינטרנט ונדהמתי מהמבחר של טפטים מעוצבים... ממש לא ידעתי מה לבחור! השארתי את הפרטים שלי וחזרה אלי נציגה נחמדה שקבעה אתי תור יום למחרת. הגעתי לאולם התצוגה לפני הלימודים והיא הייתה שם וחיכתה לי. הסברתי לה על הצרכים שלי ועל התקציב שלי והיא ישר הובילה אותי לטפטים המתאימים לי. טפטים לסלון עם דוגמה עדינה של פרחים וטפטים למטבח עם דוגמה מדליקה וצבעונית. לחדר שינה היא הציעה לי באנר נחמד ומדבקות קיר מדליקות עם תמונות של כוכבי קולנוע.

כיצד לבחור טפטים מעוצבים
ביחד עם הקניה רכשתי בזול גם מוט הדבקה ובערב אחרי הלימודים הזמנתי ידיד שלי וביחד הדבקנו את הטפטים המעוצבים שרכשתי. לא האמנתי כמה קל זה יהיה! תוך כמה שעות כל הבית קיבל מראה מדהים. הידיד שלי ממש התפעל ואמר שהוא יציע לאימא שלו להדביק טפטים מעוצבים במקום לשבור את הראש באיזה גוון לצבוע את הקירות. ישבנו במטבח שלי ושתינו קפה והייתי ממש מאושרת מהטפטים המעוצבים שקניתי. אפשר לנקות אותם בקלות והם העניקו לדירה שלי מראה מדליק ורענן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה