יום שלישי, 26 באפריל 2016

מעלית ביתית



מהי מעלית ביתית

מעלית ביתית הינה כלי שינוע ביתית הנועד להחליף את העלייה במדרגות

במידה ואינכם יכולים או אינכם מעוניינים בשימוש במדרגות, מעלית ביתית יכולה להתאים עבורכם. מעלית ביתית הינה מעלית קטנה יחסית המותקנת בבית ומחליפה את הצורך להשתמש במדרגות לשם מעבר בין המפלסים השונים. 




אז למי היא מתאימה ומה מטרותיה?

·         מטרת המעלית: מטרת מעלית ביתית היא להקל בעליה ובירידה במדרגות, ללא קשר לסיבה בגינה אינכם רוצים להשתמש בה. בשנים האחרונות השתכללו מעליות אלה וכיום הן יכולות לשאת משקל רב, לעבור בין קומות רבות וכן הן מגיעות בשלל עיצובים אשר מוסיפים למראה הכללי של הבית, ולא פוגעים בו. 

·         סיוע לנכים וקשישים: במידה ואינכם יכולים לעלות ולרדת במדרגות בצורה חופשית בשל מגבלה פיזית, ובעיקר כאשר אתם משתמשים גם בכיסא גלגלים, מעלית ביתית יכולה לסייע לכם רבות. מעלית ביתית נועדה בכדי לאפשר מעבר נוח בין המפלסים השונים בבית, כך שניתן להיכנס אליה עם כיסא הגלגלים ופשוט לעבור לאזור הרצוי. המעלית מאפשרת התנהלות עצמאית בבית ללא סיוע של אדם אחר. 

·         בתי הארחה: מעלית ביתית יכולה להקל מאוד גם על ההתנהלות בבתי הארחה ייחודיים או צימרים, בהם יש צורך בהעברת ציוד רב לאורך כל שעות היום כגון מצעים, אוכל, כלי מקלחת וכדומה. כמו כן, מעלית ביתית תשפר את המראה הכללי של בית הארחה ותוסיף ליוקרתיות שלו, כך שתתרום רבות לאיכות השירות של בית ההארחה. 

מעלית ביתית מתאימה למגוון רב של שימושים

בין אם אינכם יכולים לעלות ולרדת במדרגות בשל מגבלה פיזית, אינם מעוניינים יותר בשימוש במדרגות או שהנכם זקוקים לסיוע בשינוע דברים במעלה ובמורד המדרגות, מעלית ביתית יכולה להתאים לכם, ולשפר משמעותית את אורח חייכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה