יום רביעי, 27 ביולי 2016

אבני חן לפי מזלות



אבני חן מאז ומתמיד היו מקור טבעי ורחוני לחיזוק וסיוע לנפש האדם, לעיתים אפילו גם להעלאת המצב הפיזי. אבנים אלו שמקורן בסלעים בכל רחבי העולם, במכרות רחוקים וקרובים מביאות לאדם המחזיק בהם אנרגיות רבות, שלל חיזוקים ותכונות חיוביות, האנרגיות משפיעות על האדם בצורה הכי חיובית שיש ולמעשה כבר שנים רבות מהוות תחליף טבעי להרבה תרופות לשיכוך כאבים, ללחצים ולהרגעה. אבני חן לפי מזלות מביאות המון כח הטמון בהם לאדם המחזיק בהן, כח של מזל שהאדם זקוק לו והאבן נותנת מענה מעולה לכל צורך במזל שהוא.
קביעת המזל

אבני חן לפי מזלות מביאות עימן את המזל האגור בהן, לעיתים יותר ממזל אחד וכל אדם יכול למצוא את המזל לו הוא זקוק באבנים שונות וייחודיות לו בהשוואה לאנשים אחרים. אבני חן לפי מזלות מחולקות לשלל קטגוריות שונות אבל העיקריות שבהן הן אבני מזל להצלחה, אהבה, שפע, בריאות, אושר, סיפוק. האבנים משרות על האדם המחזיק בהן תחושות חיוביות מאוד, תחושת נינוחות והקלה לעיתים. הבחירה של כל אדם באבן המזל המתאימה לו צריכה להיעשות בעצמו כאשר הוא מחפש את האבן המתאימה לו הוא ימצא חיבור חזק מאוד לאבן אחת מסוימת, לעיתים יותר מאבן אחת ואותה יקח לעצמו.


השימוש באבן המזל

את אבני המזל שלכם תוכלו להניח במקומות שונים העונים לצורך שלכם באבן, בין אם בכניסה לבית, בחדר השינה, בתיק האישי או במשרד בעבודה. אבני חן לפי מזלות מסייעים לנו בחיי היומיום ומביאים חיזוק ופיתרון טבעי להרבה חששות או מחשבות מעורערות שיש לאדם. את אבן המזל שלכם תבחרו בצורה הטבעית והנוחה לכם כך שתהיו מרוצים ומסופקים מהבחירה, שתביא לכם את המזל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה