יום חמישי, 28 ביולי 2016

בגדי ים ברזילאים



בגדי ים ברזילאים לקיץ

אז מה הם בעצם בגדי ים ברזיאלים?

ברזיל, ארץ המתהדרת בתרבות עשירה, גובלת בחלקה באוקיינוס. החוף הוא מוקד תרבותי בערים רבות הנמצאות בקרבתו, כאשר המפורסמת ביותר היא ריו דה ז'נרו. התרבות הייחודית בשילוב עם האהבה לים והנאות החיים, פיתחה בין השאר גם סגנון אופנתי פופולרי. כמובן, שבהתאם לרוח המשוחררת של הברזילאים, אופנת בגדי הים שלהם לא בדיוק מתמקדת בצניעות. בגדי ים ברזילאים לרוב יהיו מנמליים וחשופים מאוד. זהו לא סתם בקיני, אלא מדובר בגזרות ספציפיות המאפיינות את הסגנון הברזילאי. מלבד הגזרה הייחודית, בגדי ים ברזילאים לרוב יהיו מלאים בצבעים חיים ודוגמאות או הדפסים בוהקים ושמחים. 




כיצד האופנה הברזילאית הגיעה דווקא לישראל?

האופנה של בגדי ים ברזילאים הגיעה לישראל ממספר סיבות. בראש ובראשונה, ברזיל עולה לכותרות בשנים האחרונות עקב האירוח של המונדיאל והמשחקים האולימפיים. כל אלו גורמים להתמקדות בארץ ובתרבותה בכל רחבי העולם. סיבה נוספת היא כמובן הצעירים הישראלים. המנהג של "טיול אחרי צבא" גורם לצעירים רבים להגיע לברזיל ולהנות ממנה. הקרנבל, התרבות העשירה, הנופים ושמחת החיים בברזיל מושכים צעירים רבים לאחר שחרורם מהצבא. הצעירים הללו חיים את הארץ, משתתפים בקרנבל או צופים בו, וכמובן נחשפים לאופנה שלה. לאחר מכן הצעירים חוזרים לארץ עם בגדי הים שקנו בברזיל ומעוניינים להמשיך ולקנות בגדים מסוג זה.

היכן כדאי לקנות בגדי ים ברזילאים?

מלבד ברזיל כמובן, ישנם מקומות רבים בהם ניתן לרכוש בגדי ים ברזילאים. רשתות המוכרות בגדי ים בישראל כבר החלו לעשות שימוש בגזרות הללו, כך שניתן למצוא את בגדי הים הברזילאיים בחנויות ובקניונים השונים. שימו לב, חשוב לבחור בבגד ים איכותי, המתאים לגופכן מבחינת גזרה. בגד ים באיכות נמוכה יהרס יחסית בקלות ועלול לדהות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה