יום חמישי, 28 ביולי 2016

טבעות יהלומים




התכשיטים היוקרתיים ביותר בעולמנו – טבעות יהלומים

השימוש המוכר ביותר של טבעות יהלומים בחברה שלנו הוא, כמובן, הצעות נישואין – המחווה שבאמצעותה אנחנו מכריזים שבכוונתנו לבלות את שארית חיינו עם אהובתנו (או אהובנו) ומציעים לה את הטבעת כמתנה וכמחווה. כיצד הפכו טבעות יהלומים לתכשיט שמסמל יותר מכל דבר אחר את האהבה והנישואין? ככל הנראה, חלק משמעותי מכך הוא ביוקרה ובייחודיות של היהלום עצמו. היהלום הוא המינרל הטבעי הקשה והמבריק ביותר בטבע – חומר טבעי נדיר ויקר המציאות שבני אדם נלחמים עליו כבר אלפי שנים. היהלום הוא יקר – ובהתאם לכך גם תכשיטי היהלומים הם לא זולים כלל. לכן – כשאנחנו קונים טבעות יהלומים אנחנו למעשה קונים התחייבות ומצהירים על מסר ברור של אהבה ושל מחויבות כלפי בחירת ליבנו. כך למעשה הפכו טבעות יהלומים למה שהן – התכשיטים היוקרתיים ביותר בעולמנו.



מהם העיצובים השונים שניתן למצוא בטבעות יהלומים?

ניתן למצוא טבעות יהלומים בהרבה סגנונות ועיצובים שנותנים לכל טבעת את הייחוד שלה כלפי מי שאמורה לענוד אותה. בתור התחלה – המתכת ממנה היא עשויה. מרבית הטבעות יהיו עשויות זהב, כמובן. לאחר מכן יש לבחור גם שיבוץ של היהלום וחיתוך ליהלום. במרבית טבעות היהלום, העיצוב המסורתי שמוכיח את עצמו לאורך זמן הוא של יהלום גדול ובודד בטבעת בחיתוך מבריק – כך שניתן להבליט בצורה הטובה ביותר את יופיו הייחודי.


המתנה והמחווה הרומנטית האולטימטיבית

טבעת יהלום היא יותר מתכשיט יוקרתי – כפי שהסברנו, מדובר בהצהרה. טבעת יהלום היא הצהרה של אהבה, מחויבות ונאמנות – הצהרה שאמורה לעמוד במבחן הזמן לשארית ימי חיינו. לא רק להצעות נישואין טבעת יהלום היא מתנה רלוונטית – מדובר במחווה רומנטית שנכונה ומתקבלת ברצון תמיד בקשר הרומנטי והאוהב שלנו. מתנה שכזו – חשוב לתת בגלל מה שהיא מסמלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה