יום ראשון, 13 בנובמבר 2016

לוטודיל



הכפלת סיכויי הזכייה בהגרלות עם לוטודיל

מועדון הלקוחות של לוטודיל מאפשר לחבריו להכפיל ואף לשלש את סיכויי הזכייה בהגרלות של מפעל הפיס. החברות במועדון מתאימה לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים מעל גיל 18 והיא מעניקה יתרונות משמעותיים. לאורך השנים הצליחו חברי המועדון ליהנות מזכיות משמעותיות ולהשתתף בחוויית הגרלות יוצאת מגדר הרגיל. כמו כן, חברות במועדון לוטודיל משתלמת מבחינה כלכלית ומתאימה למי שמעוניין לחסוך בהוצאות מבלי לפגוע באחוזי הזכייה.

הכפלת סיכוייהזכייה בהגרלות נובעת מהאופן שבו בוחרת חברת לוטודיל את המספרים והנתונים. מחקרים של שנים רבות משמשים בסיס לסטטיסטיקה שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. כיום ניתן להצטרף למועדון הלקוחות של לוטודיל גם במסלול מחומש, שבו 287 הגרלות חודשיות. המסלול מתייחס גם להגרלות אישיות וגם להגרלות קבוצתיות והוא מומלץ על ידי אנשי המקצוע המובילים בענף.

למה להצטרף למועדון החברים של לוטודיל?

לוטודיל הוא מועדוןחברים ייעודי להגרלות לוטו אישיות וקבוצתיות. המשמעות היא שבחברת לוטודיל לא מתעסקים בתחומים אחרים ומפנים את כל המשאבים שעומדים לרשותם לטובת החברים והלקוחות. כדאי להצטרף למועדון שמונה אלפי מנויים, להגדיל באופן מיידי את סיכויי הזכייה ובאותה הזדמנות גם ליהנות משירות אמין ובטוח

מועדון החברים של לוטודיל פועל בין השאר הודות להגרלה קבוצתית ולשילוב בינה לבין ההגרלה האישית. חברי המועדון יכולים לקבל ייעוץ בכל רגע נתון ולשמוע על ההבדלים בין המסלולים. מועדון החברים המשתלם של לוטודיל פועל בליווי רואה חשבון ועורך דין, בכפוף להוראות החוק וללא קשר למפעל הפיס. כמו כן, חברת לוטודיל עצמה אינה סוכנת או שליחה של מפעל הפיס והיא גם לא עוסקת בהגרלות. עיסוקה העיקרי הוא מילוי ומשלוח טפסי לוטו עבור המשתתפים וציבור החברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה