יום רביעי, 9 בנובמבר 2016

טיולים לפיליפינים



מתי הכי מומלץ לטייל בפיליפינים

עונות השנה רבות ומגוונות גם באיים הפיליפינים

האקלים באיים הפיליפינים הינו אקלים טרופי, מה שאומר שבמדינה זו חם ולח לאורך השנה כולה. בכל זאת, קיימות בפיליפינים שתי עונות עיקריות – העונה הקיצית היבשה והעונה החורפית הרטובה. בעת תכנון טיולים לפיליפינים יש להתייחס לעונות אלו ולהחליט מה הוא מזג האוויר בו תרצו לטייל. במאמר הבא נפרט מה הן עונות השנה בפיליפינים, ומה היא העונה המומלצת ביותר לתכנון טיולים לפיליפינים. 




מה הן עונות השנה בפיליפינים

·         העונה היבשה: העונה היבשה נמשכת מחודש נובמבר ועד חודש יוני. עונה זו מאופיינת במזג אוויר חם ולח. זוהי עונה נוחה מאוד לטיול, משום מזג האוויר השמשי המאפשר את פתיחת כל האטרקציות של האיים. 

·         העונה הגשומה: העונה הרטובה מתרחשת בין חודש יוני לחודש נובמבר. גם בעונה הרטובה והגשומה יש ימי שמש רבים, אך הם מלווים בימי גשם בהם הראות לקויה. ניתן לטייל בפיליפינים גם בעונה הגשומה, כל עוד לוקחים בחשבון את קיומם של הימים הגשומים והגבלותיהם. משמר החופים הפיליפיני אוסר השטת ספינות בימי גשם, ואתם תיהנו פחות משוטטות גשומה בערים ובכפרים. באזורים ההרריים קיימת גם כן סכנה לטיולים בימות הגשם הרבים. תקופת חג המולד וחג הפסחא הן התקופות העמוסות ביותר מבחינת תושבי המדינה והתיירים, אז קחו זאת בחשבון בעת הזמנת בתי מלון וטיולים לפיליפינים. 

מה היא העונה המומלצת לטיול בפיליפינים
בעיקרון, שתי עונות השנה שבפיליפינים מתאימות לטיולים לפיליפינים. הן בעונה היבשה והן בעונה הרטובה תוכלו ליהנות מנופי הטבע, העיר והים של הפיליפינים. טיולים לפיליפינים שהינם טיולים מאורגנים לרוב מתרחשים בעונה היבשה, משום הראות הטובה ביותר ומזג האוויר הנוח יותר לקהל הישראלי. הזמן הטוב ביותר לטיול נחשב התקופה שבין דצמבר לסוף מאי, בה טייפונים אינם פוקדים את המדינה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה