יום שבת, 22 ביולי 2017

בגדי ים ברזילאים



בגדי ים ברזילאים

בגדי ים ברזילאים הם בגדי ים המאפיינים את הסגנון הנהוג בברזיל, ארץ החופים. שם, נשים נוהגות ללבוש על גופן בגדי ים חושפניים יותר, אשר מבליטים את הגזרה הנשית ומאופיינים בסקס אפיל רב. מדובר בבגדי ים מעוצבים ויפים במראהם המהווים פריט לבוש אופנתי של ממש.




בגדי ים ברזילאים בישראל

ניתן למצוא את בגדי הים הברזילאים בחופי הארץ על נשים מכל הסוגים והגילאים. הבגד ים הברזילאי הפך להיות הבגד ים המועדף על נשות ישראל לאור יופיו ווהשיזוף המלא שהוא מאפשר בביקור בים או בבריכה. בגדי הים מהסגנון הברזילאי נפוצים במיוחד בחנויות וברשתות השונות בישראל ואף ניתן למצוא מעצבות בגדי ים רבות אשר מעצבות בגדי ים  ברזילאים מביתן או מבית העסק שלהן, בדיוק לפי המידות של האישה ולפי בקשותיה האישיות מבחינת עיצוב, בד, הדפס וסגנון. 

כיצד נראה בגד הים הברזילאי?

בגד הים הברזילאי אינו שלם, כלומר, הוא מורכב משני חלקים- עליון ותחתון. החלק העליון לרוב מעוצב בצורת שני משולשים, קטנים יחסית אשר אינם מכסים את כל החזה ואינם מרופדים. הסיבה לכך היא הרצון להבליט את גזרת החזה ולהוסיף סקס אפיל לבגד הים. החלק העליון נקשר לרוב על הצוואר ועל הגב, כך שניתן להתאים אותו בדיוק למידות האישיות. החלק התחתון הוא לרוב חושפני מהרגיל ומורכב משני משולשים, אחורי וקדמי, אשר לרוב באותו הגודל. המשולשים מחוברים באמצעות חוטים לקשירה, שרשרת, לולאות או רצועות עבות יותר, בהתאם לסגנון. הבגד הים הברזילאי מעוצב בדרך כלל בצבעים שונים, הדפסים בליווי של מיני קישוטים המשווים לבגד הים מראה אופנתי ויפה. בגד הים הברזילאי איננו עולה יותר מבגדי ים אחרים וכאמור, ניתן למצוא אותו במרבית הרשתות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה