יום שלישי, 11 ביולי 2017

הקמת מוקד שירות



אי אפשר בלי מוקדי השירות
מוקד שירות הוא אחד המקומות שאנחנו הכי לא רוצים להגיע אליהם. יש את האנשים שלא רוצים להגיע למוקד שירות כיוון שזה אומר שמשהו התקלקל אצלם בטלפון או במכשיר אחר ויש את האנשים שפשוט לא רוצים להגיע למוקד שירות כיוון שהיחס שם מזעזע. אם אתם שייכים לעסקים שמזלזלים מאוד במוקד השירות שלהם או בכלל לא מציבים אחד, הלקוחות שלכם צפויים לזלזל בכם בחזרה ואף לעזוב אתכם לטובת המתחרים. בעולם בו רוב העסקים כבר דומים אחד לשני וכמות המוצרים שמספקים היא מצומצמת ותמיד יש עוד עסק שמציע דבר דומה למה שאנחנו מציעים, מה שהופך אתכם לבולטים יותר מהמתחרים הוא השירות.

מה צריך להיות במוקד שירות?
מוקד שירות הוא מקום שאנשים שורפים בו לפעמים יותר משעה מהזמן הפנוי שלהם בשעות מאוד לא נוחות ביום, בשעות הבוקר כשצריך למהר לעבודה או בשעות הערב אחרי יום עבודה שכבר רוצים לחזור הביתה לילדים. כיצד מוקד שירות יכול להקל על הלקוחות שלו? ראשית, לגרום לזמן להרגיש שהוא עובר מהר יותר. טלוויזיה שמשדרת ערוצים מסוימים, מוזיקה נעימה ברקע וכמובן פינת קפה ומים קרים הם אלמנטים משמעותיים מאוד. אם מישהו כבר מחכה זמן רב במוקד שירות, כדאי שיבצע את המשך הדברים שהוא כבר צריך לבצע היום ולכן חשוב שיהיה וויי פיי חזק, מקומות ישבה נוחים ועוד.



קחו טיפים ממי שעושה את זה טוב
לא תמיד קל לספק שירות טוב ויש עסקים שמבצעים עבודה איכותית ונאמנה אך שירות הוא פשוט לא חלק מהם ולכן הקמת מוקד שירות מתאים עם צוות מיומן הם נדבך חשוב בהצלחת העסק. מוקד שירות טוב הוא לא עניין פשוט ולכן יש צורך לקבל ייעוץ מבעלי מקצוע ויועצים עסקיים שיודעים מה הלקוחות שלכם צריכים ואיך צריך להתמודד איתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה