יום חמישי, 26 באוקטובר 2017

פורץ מנעולים



פורץ מנעולים בארץ ובעולם
רבים תוהים על ההבדלים בין שירותיהם של פורץ מנעולים בארץ ובמקומות נוספים ברחבי העולם, כמו למשל במדינות באירופה או בארצות הברית. על פניו לא נראה שאמורים להיות הבדלים בשירותים מן הסוג הזה, כי לכאורה כל פורץ מבצע פחות או יותר את אותה עבודה. עם זאת, סקירה לעומק של התחום מגלה לא מעט הבדלים בין שירותי הפריצות וכדאי להכיר אותם.

קודם כל, סוג הדלתות והמנעולים שבהם משתמשים בישראל עשוי להיות שונה מזה שקיים ביבשת אירופה ובארצות הברית. מכאן שהפורץ חייב להיות מעודכן בשיטות הנעילה הקיימות בכל מדינה ולעקוב אחר החידושים האחרונים בתחום. בנוסף, פורץ מנעולים בישראל לא תמיד מכיר את השיטות הקיימות בארצות הברית ובאירופה, ולהיפך. רק באמצעות צבירת ניסיון מעשי יכול הפורץ להציע את שירותיו עבור קהל היעד ולמנוע נזקים בלתי הפיכים.


אופי ההכשרה וקבלת האישורים

עוד היבט שבו ניתן למצוא הבדלים מסוימים בין פורץ מנעולים בארץ ובעולם הוא ההכשרה והאישור. בחלק מהמדינות בעולם אין צורך באישור של המשטרה ורשויות החוק המקומיות על מנת לעסוק בתחום הפריצות, בעוד בישראל נדרשים מנעולנים מוסמכים להחזיק באישור בתוקף מטעם משטרת ישראל. אמנם לא לכל המנעולנים יש אישור כזה, אך הוא עדיין מהווה אינדיקציה ברורה לרמת המקצועיות של המנעולן ולאמינותו.
כמו כן, פורץמנעולים בארץ יכול להציע את שירותיו בפריסה רחבה ולפנות לתושבי ערים שונות. לעומתו, פורץ בארצות הברית נדרש להתמקד בערים ספציפיות בלבד וזאת בשל המרחקים הגדולים בין הבתים והשכונות. לעובדה הזו יש משמעות גדולה בכל הנוגע לרמת הזמינות של פורצים ולהיצע העומד בפני הלקוחות. כאן דווקא למדינה קטנה כמו ישראל יש יתרון ואפשר להזמין פורץ מקצועי מסביב לשעון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה